Bu Blogda Ara

4 Haziran 2010 Cuma

Sünger Bob ve Arkadaşları Pastası

Sinem hanım daha önce doğdu çocuk yuvasına giden Batur ve Beyza için hazırladığım barbie bebek pastası ve ayıcıklı pastaların övgülerini yuva öğretmenlerinden duyduğunu ve çocuğu Yavuz Emir'in yine yuvada kutlayacakları 6. yaş doğum gününde pasta hazırlamamı istedi.. İlk telefonda konuştuğumuzda Sünger bob pastası istediğini söyledi. Daha sonra tekrar arayarak Yavuz Emir öğretmenlerine hayalindeki pasta deniz içinde sünger bob ve arkadaşları olduğunu anlattığını söyledi... Ben ilk defa sünger bob pastası yapacağım için işe ilk önce çizgi flimi seyretmekle başladım:) Kahramanları tanımak lazım değil mi? Sünger bob ve arkadaşları hazırlarken o kadar eğlendim ki anlatamam:) Sinem hanım teslim almaya geldiğinde harika olmuş ben bu kadar hayal etmiyordum deyince çok mutlu oldum.. Sinem hanım teşekkür maillinde Yavuz Emir pastayı ilk gördüğünde tepkisi süper olmuş tam hayalimdeki pasta dediğini ve ayrıca belirteyim ki kolay kolay bir şeyi beğenmez yazıyordu..
Yavuz Emir'in burdan bir kez daha doğum gününü kutlayarak ailesiyle birlikte bir ömür boyu mutlu, sağlıklı, başarılarla dolu yaşlar diliyorum...

10 yorum: