Bu Blogda Ara

17 Haziran 2010 Perşembe

Fairy Etkinliği

Emel hanımdan aldığım mailde Gülhan Kara eşliğinde, kendisinin bizler için hazırladığı özel mönüsüyle, lezzetli bir akşam yemeğini birlikte hazırlamak, yemek ve sonrasında performansıyla fark yaratan yeni bulaşık deterjanı Fairy mucizesine tanıklık etmek için geçen hafta salı akşamı Chef’s İstanbul’a davet edildim.

İlk önce sevgili Gülhan Kara'nın önceden bizler için hazırlamış olduğu fesliğenli domates çorbasını içerken P&G A.Ş. 'den Fairy Markasının sorumlularından Zeynep Hanım ve Nihan Hanım bizlere firmanın geçmişi ve ürün hakkında bilgiler verdiler.. Fairy'i fasulye şenliği reklamını ile daha yeni tanıştığım bir ürünün 120 yıllık bir geçmişinin olması şaşırdım.. Fairy hem elde yıkama hemde bulaşık makinası için limonlu ve portakallı ürünleri mevcut...

Gülhan Kara daha sonra ana yemeğimizi kendimiz hazırlamamız için bizleri ocak başına aldı:) İlk önce patlıcanlarımızı közleyip, tahinli patlıcan salatamızı hazırladık... Sonrada balzamik soslu bonfilemizi pişirdik.. Gülhan Kara'nın hazırladğı nefis yeşil salata ile birlikte yedik..
Son olarakta yine Gülhan Kara'nın önceden hazırlamış olduğu beyaz çikolatalı keşküllerimizi afiyetle yedik.. Kendisine bu güzel lezzetler için burdan bir kez daha ellerinize sağlık diyorum...

Fairy'i seçen bayanlar kazandı:)
En son olarakta tüm davetliler kendi bulaşıklarını kendi yıkayarak Fairy mucizesine tanıklık etti.. Ayrıca Ayşe Tüter ile tanışmak ve karışılıklı yemek hazırlamaktan da çok mutlu oldum...
Ben elde bulaşık yıkamayı oldum olası çok sevmişimdir. Böyle bol köpüklü:) Son bir haftadır evde fairy ile bulaşıklarımı yıkıyorum. Benim için tek kötü yanı daha önce kullandığım deterjanlar kadar suya döküyorum Fairy tek damlası bile suyu çok köpürttüğünden durularken zor oluyor. Demek ki daha az Fairy ile daha çok bulaşık!
Günün sonunda çekilen fotoğraflarımız içinden bizlere ait olanlardan güzel bir çerçeve ile birlikte hemen hazırlayıp bizlere hediye ettiler.. Tabi yanında deterjanlarımızla birlikte.. Bu güzel organizasyonu ev sahipliği yapan P&G A.Ş.' ye ve Fairy Ürünlerinden sorumlu Zeynep hanıma ve Nihan Hanıma çok teşekkür ederim....

5 yorum:

Saglıklımutfak dedi ki...

Süper bir akşamdı. Çok keyifli ve çok hoş sohbetli idi.

YeMeK vAkTi dedi ki...

Gülaycım etkinlikten etkinliğe koşuyorsun ne güzel:)) çok güzel görüntüler her zamanki gibi

tub@ dedi ki...

canım hayırlı kandiiler ne güzel bi etkinlik olmuş:)

öpüyorummm

GÜL dedi ki...

yine bir etkinlik benide götür lütfen:)))))))süper eylenmişsiniz valla

Narince dedi ki...

Ben kullandım, çok da beğendim. Dha büyük boylarını çıkarsınlar diye bekliyorum, fiyatları arttırmadan önce.