Bu Blogda Ara

10 Haziran 2010 Perşembe

PAPATYA PASTASI

Havva hanımın, iş arkadaşı aynı zamanda adaşı olan Havva hanımın doğum gününü için ofisteki diğer arkadaşları ile birlikte süpriz yapmak istemiş.. Havva hanım ile pastanın detaylarını belirlemek için mailleşirken ince zevkleri olan bir arkadaşımız, pasta sade ama şık olsun ve tüm detayları Havva hanım ile Nursel hanım belirledi. Ben de elimden geldiğince uygulamaya çalıştım.. Doğum günü kutlaması sonrası ofisteki tüm arkadaşlardan ayrı ayrı aldığım teşekkür mailleri beni çok mutlu etti:) Doğum günü sahibi Havva hanım çikolatalı pastalar ağır oluyor diye yiyemezken bu pastadan kocaman bir dilim yiyerek arkadaşlarını şaşırtmış:) Havva hanım mailinde kutlama sırasında çekilen fotoğraflarımıza baktığımızda Havva hanımın yüzünde o kadar güzel memnuniyet ifadesi vardı ki görülmeye değer yazıyordu.. Dostluğunuz her daim olsun....
Havva hanımın doğum gününü burdan kutlayarak yeni yaşında her şey gönlünce olsun diliyorum!!

13 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım bahar gibi olmuş pastan elle
rine sağlık öpüyorum...

sofrasanatim dedi ki...

elinize sağlık görüntüsü çok şık. çok hafif bir pasta olduğu görüntüsünden belli

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Tam bahar pastası zarif ve harika Gülaycığım eline sağlık.Sevgiler..

Saglıklımutfak dedi ki...

tuttum bu pastayı. Eline ağlık Gülay'cım.

PAPATYA PRENSES dedi ki...

bu pasta tem benlik olmuş:) ellerine sağlık canım..

ZUHAL dedi ki...

Her zamanki şahane olmuş.Bayılıyorum pastalarınıza.Ellerinize sağlık.

ZUHAL dedi ki...

Her zamanki şahane olmuş.Bayılıyorum pastalarınıza.Ellerinize sağlık.

Ordanburdanhayattan dedi ki...

ellerine sağlık Gülaycım, bol siparişlerin olsun inşallah

arzu-mutfaktaki rüya- dedi ki...

çok güzel olmuş eline sağlık.sevgiler

YeMeK vAkTi dedi ki...

gerçekten çok güzel olmuş ellerine sağlık

bir dilim bir tutam dedi ki...

Bu muhtesem pasta icin seni tebrik ediyorum ellerine saglik.SEVGILER

Unknown dedi ki...

qzz0724
longchamp outlet
canada goose outlet
givenchy handbags
uggs
supra shoes
polo ralph lauren
ubiq shoes
michael kors outlet
canada goose outlet
air jordan 3

Unknown dedi ki...

20181105 orf
mbt shoes
michael kors handbags
canada goose outlet
jordan shoes
uggs
ugg boots
coach outlet online
ferragamo outlet
spurs jerseys
ray ban sunglasses