Bu Blogda Ara

8 Haziran 2010 Salı

Şimşek McQueen Araba Pastası

Evet yine doğdu çocuk yuvasında kutlanan bir doğum günü için hazırladığım pasta... Aysun hanım 3. yaşını kutlacakları oğlu Yağız için talep etti.. Aysun hanım pastanın üzerinde arabalar olsun gerisini size bırakıyorum size güveniyorum demişti.. Bende pastanın üzerini araba pisti havası vermeye çalıştım:) Doğum günün kutlanacağı esnada Aysun hanım telefonundan minik bir ses pastanın üzerindeki arabalar yeniyor mu? diye sordu.. Bunlar çok güzel olmuş ve ellerinize sağlık deyince bendeki mutluluğu görmeliydiniz:)
Yağız'ın burdan bir kez daha doğum gününü kutlayarak ailesiyle birlikte bir ömür boyu mutlu, sağlıklı, başarılarla dolu yaşlar diliyorum...

8 yorum:

Saglıklımutfak dedi ki...

çok güzel olmuş canım . eline sağlık . sevgiler

http://www.lezzetibol.com dedi ki...

Bu pastayı oğlum görse ben de isterimmmmmm diye bağırır herhalde:))))
Çok güzel olmuş canım
Ellerine sağlık
sevgiler

ZUHAL dedi ki...

Gülaycım çok şık olomuş pastan.Ne kadar emek vermişsindir kimbilir.Küçük arabaları ellemi yapıyorsun canım.Bilgilendirirsen sevinirim.

ZUHAL dedi ki...

Gülaycım çok şık olomuş pastan.Ne kadar emek vermişsindir kimbilir.Küçük arabaları ellemi yapıyorsun canım.Bilgilendirirsen sevinirim.

gülay mutfakta dedi ki...

Zuhal canım merhaba
çok teşekkür ederim.. beğenmene çok sevindim.. evet küçük arabaları kalıp kullanmadan yapıyorum..daha yeni olduğum ve bir eğitim almadığım için oldukça vaktimi alıyor.. ama o kadar keyif alarak çalışıyorum ki zaman ve yorulmayı hiç görmüyorum.. istersen elimden geldiğinde telefonda yapılışları hakkında merak ettiğin kısımları görüşebiliriz...

sevgilerimle....

oznurunelemekleri dedi ki...

harika olmuş canım hele arabaların dişleri süperrr :))) sevgilerimle

Unknown dedi ki...

nike air max
louboutin shoes
nike roshe
michael kors factory outlet
yeezy boost 350
bape hoodie
adidas yeezy
lebron james shoes
golden goose outlet
http://www.kobebasketballshoes.us.com

Unknown dedi ki...

qzz0724
louboutin pas cher
oakley sunglasses
canada goose outlet
bucks jerseys
isabel marant shoes
longchamp outlet
ugg boots
pandora jewelry
balenciaga sneakers
jordan shoes