Bu Blogda Ara

18 Haziran 2010 Cuma

Körili Tuzlu Kurabiye

malzemeler:

  • 225 gr. margarin
  • 1 çay bardağı krema
  • 3 su bardağı un
  • 1 çay kaşığı tuz
  • 1 tatlı kaşığı pudra şekeri
  • 2 tatlı kaşığı köri
  • üzeri için:
  • 1 yumurta sarısı
  • çöreotu

yapılışı: Önce yağı eritin ve ılınmasını bekleyin, krema, tuz, tozşeker ve köri'yi ekleyin ve mikserle biraz çırpın. Unu ekleyerek çok sert olmayacak şekilde bir hamur yoğurun. Hamurun üzerini nemli bir bez ile örtüp, oda sıcaklığında yarım saat kadar dinlendirin. İstediğiniz bir şekli verip, tepsiye dizin ve üzerine yumurta sarısı sürün. Çöreotu ile süsleyin. 180 derece de önceden ısıtılmış fırında 20-25 dakika pişirin.

afiyet olsun...

12 yorum:

Saglıklımutfak dedi ki...

Köriyi çok severim ama kurabiyede tadını çok beğenmiyorum. Fakat görüntü ve sunum süper canım eline sağlık

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Değişik !
Köri nin hamura katdığı lezzeti merak etmedim değil..
Ellerine sağlık afiyetler olsun bereketi ile..

Sevgiler..

Sevil Şahin dedi ki...

ellerine sağlık canım afiyet bal olsun

Canan Demirbağ dedi ki...

Nefis gözüküyor ellerinize sağlık...

Mimosa Café dedi ki...

ellerine sağlık gülaycım. soft bowl etkinliğinde yapmıştık biz de bu tarifi. bence çok lezzetli olmuştu. sevgiler.

çeşnici Handan dedi ki...

Çok güzel olmuş ellerine sağlık

http://www.lezzetibol.com dedi ki...

Kremayı ve köriyi kurabiyede hiç denememiştim. Çok merak ettim. Bir kenarada not ettim.
Ellerine sağlık canım
sevgiler

MUTFAKCİNİ dedi ki...

Canım ellerine sağlık.Köriye bayılırım ben.Kurabiyede hiç denemedim.İlk fırsatta denemek üzere not alıyorum tarifini.Öpüyorum :)sevgiler

YeMeK vAkTi dedi ki...

ben bu kurabişlerin lezzetini tahmin bile edemiyorum hem kurabiye hem krema hemde köri üçü bir arada gibi:)ellerine sağlıkk

Unknown dedi ki...

kobe 9
off white clothing
off white
michael kors outlet online
supreme clothing
adidas stan smith
nmd
nike air zoom
calvin klein outlet online
kobe sneakers

zzyytt dedi ki...

yeezy shoes
kd 11
custom baseball jerseys
adidas ultra boost 3.0
adidas superstar shoes
vapormax
golden goose sneakers
louboutin shoes
ferragamo sale
lacoste outlet

Obat Penghilang Selulit dedi ki...

Thank you, the article is very petrifying