Bu Blogda Ara

9 Haziran 2010 Çarşamba

Mezuniyet Pastası

İlk şeker hamurlu pasta denemem Zeynep'in diş buğdayı partisi içindi.. Küçük kız kardeşim Nuray Kastamonun'da okuduğu için sadece blogta görmüştü.. Ondan sonra geldiği tatillerde yaptığım pastaların ne yapılışına şahit oldu ne de yeme fırsatı oldu. Hep sitem ediyordu. Bende istiyorum benim için de yap diye.. Ben de ona daha o zaman söz vermiştim.. Sen mezun ol ben sana mezuniyet pastası hazırlayacağım diye:) Sözümü tuttum.. Geçen hafta cuma akşamı kep töreni vardı.. Nuray ve sınıftaki arkadaşları için pasta hazırlayıp, Kastamonu'na götürdük... Pasta Nuray ve arkadaşları tarafından hem görüntü hem de lezzet olarak çok beğenildi...

Kastamonu Üniversitesi Sınıf Öğretmenliği 4-A.. Fotoğraftaki şarışın kız kardeşim Nuray:)

Tüm mezun olan gençlere hayatları boyu başarılar dilerim....

10 yorum:

Unknown dedi ki...

Allah yolunu açık etsin ve başarısı devam etsin.

DeNiZ.KaYRa dedi ki...

başarıları ömür boyu sürsün inşallah...

umutluhayat dedi ki...

kardeşinizi kutlarım yolu açık olsun,pasta nefis böyle abla dostlAR başına

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

PASTA ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYOR ELLERİNE SAĞLIK.

KARDEŞİNLE MESLEKDAŞ OLACAGIZ DESENE..
İNŞALLAH HAZIRLISI İLE ATANIRLAR.RABBİM YOLLARINI AÇIK ETSİN:))
SEVGİLER

Sevil Şahin dedi ki...

canım nuraya hayatı boyunca başarılar diliyorum.
Pastasıda süper olmuş afiyet bal olsun hepsine
sevgiler

bahar dedi ki...

tebrikler hayırlı olsun ...

NURSEL dedi ki...

GÜLAYCIĞIM,
ELLERİNE SAĞLIK, ÇOK GÜZEL PASTALAR ÇIKARTIYORSUN ORTAYA, İNSAN KESMEYE KIYAMIYOR GERÇEKTEN.
BİZİM KREŞ'TE DE ARTIK SEN TEKSİN BİLGİN OLSUN.

pelince dedi ki...

Gülaycım senin memleket ne güzelmiş yahu,insan daha önce tüyo verir;) Pasta şahane gözüküyor.. kardeşin çok şanslı... Allah başarılarını daim etsin.. tebrik ediyorum...

kocaman sevgiler...

Unknown dedi ki...

kobe 9
off white clothing
off white
michael kors outlet online
supreme clothing
adidas stan smith
nmd
nike air zoom
calvin klein outlet online
kobe sneakers

zzyytt dedi ki...

lacoste polo shirts
kd 11
adidas stan smith women
adidas pure boost
michael kors handbags sale
kayno
tory burch outlet
nike air max
hermes belt
yeezy shoes