Bu Blogda Ara

5 Ağustos 2009 Çarşamba

SALATALIKLI PATATES SALATASI

Çay saatleri için en çok salata hazırlamasını seviyorum. Bu salata da bence tam bir yaz salatası...
malzemeler:
  • 5 adet patates
  • 2 adet salatalık
  • 1/2 dereotu
  • 1 büyük kase yoğurt
  • 2-3 diş sarmısak
  • 1 yemek kaşığı mayonez
  • tuz
  • üzeri için:
  • 1 adet kırmızı biberli zeytin
  • pul biber, nane

yapılışı: Patatesleri haşlıyoruz. Soğuduktan sonra kabuklarını soyuyoruz ve çatalla iyice eziyoruz. Salatalığın kabuklarını soymadan rendeleyip suyunu sıkıyoruz. Sarmısakları dövüp yoğurt ve mayonezi katıp karıştırıyoruz. Dereotunu yıkayıp doğruyoruz. Tüm hazırladığımız malzemeleri servis tabağına alıp üzerini zeytin, nane ve pul biberi ile süslüyoruz.

afiyet olsun...

9 yorum:

Pembe Tatlar dedi ki...

canım kandilim mübarek olsun...
hayırlı kandiller...

aleyna dedi ki...

canımyine çok hoş bir salata hazırlamışsın.ellerine sağlık.hayırlı kandiller.

Ilker Erdem dedi ki...

Kandiliniz mubarek olsun. Salata cok guzel gorunuyor. Sevgiler

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Patatasin her halini çok severek yiyorum. Ama bu salata yaz mevsimine çok yakışıyor,serin serin:)

Ellerine sağlık canım..

Canan dedi ki...

Ellerine sağlık canım. Salatn nefis olmakla beraber yaz günleri için ideal.

Öptüm yanaklarından
Canan

canikom dedi ki...

çok güzel olmuş.acaba geceden yapsak ertesi güne aynı lezzette olur mu.tşk ederim

gülay mutfakta dedi ki...

sevgili canikom:)
ben patates salatalarının buzdolabına girince tadını sevmiyorum.. tabi bu benim damak zevkim:) buzdolabında bekleyince çok ta birşey değişmiyor.. bir gün önceden yapabilirsin.. sadece salatalıkların suyunu güzelce sık ki durdukça su salıp salataya acı tadı vermesin:)
sevgilerimle....

canikom dedi ki...

tşk ederim cevabınız için deneyince yazarım size

Unknown dedi ki...

ferragamo belts
yeezy boost 350 v2
nike air force 1
longchamp bags
yeezy boost 350
yeezy shoes
jordan shoes
converse outlet
basketball shoes
curry 3