Bu Blogda Ara

11 Ağustos 2009 Salı

DAVET SOFRASI

sibel ablamın masası

Hafta sonu kuzenimin düğünü için kırklarelindeydim. Akrabalarımla ve arkadaşlarımla görüşüp özlem giderdim ve birbirinden güzel sofralara konuk oldum. Bu masayı sibel ablam (kuzenim) bizim için hazırladı. Hepsi birbirinden nefisti. Çok iyi bir ahçıdır kendisi geçen sene yemek kursuna giderek sertifika almıştı. Verdiği emeklerden ve bizleri çok iyi ağırladıkları için bir kez daha burdan sibel ablama ve orhan enişteme çok teşekkür ediyorum.

menümüz:
  • mercimek çorbası
  • fırında soslu tavuk baget ve patates
  • çoban salata
  • zeytin yağlı barbunya
  • pilav
  • meyve(karpuz, kavun)
Fırında soslu tavuk baget ve patatesin tarifini en yakın zamanda yayınlayacağım...

Hani derler ya on parmağında on marifet bu söz tam sibel ablam için söylenmiş. Bu tabloyu sibel ablam yapmış çerceveletip salonuna asmış. Benim çok hoşuma gitti sizlerle de paylaşmak istedim.

Evlenen seçil ve yasin çiftimize bir yaşam boyu birbirinizi sevmeniz ve hep neşe içinde, huzurlu bir hayat sürmeniz dileğimle... Mutluluklar!
Kuzenlerimle düğünde çekilmiş bir fotoğraf...(soldan yasemin, tülay(ortanca kız kardeşim) nuray(küçük kız kardeşim) aylin, menekşe, selin, ben ve sibel ablam...

5 yorum:

nalan dedi ki...

Gülay'cığım aynı memleketliymişiz ne güzel, ben Kırklareli'ne gitmeyeli uzun zaman oldu malesef.

Yeni evlilere mutluluklar dilerim sevgilerimle...

Ilker Erdem dedi ki...

Ne kadar guzel bir topluluk fotografi bu boyle.

aleyna dedi ki...

ohh bütün kızlar toplandınız yani süper gülaycım.bu arada sibel ablanın yaptığı tabloya bayıldım .ellerine sağlk.

tubanıntarifleri dedi ki...

Yemekler harika,tablo da, ama kuzenlerinle sizin tablonuz çok daha harika:)) emeğine sağlık.öpüyorum.

Lezzet Gemisi dedi ki...

Merhabalar.. Öncelikle ziyaretin ve güzel dileklerin için çok teşekkür ederim. Küçük hanımdan ancak fırsat bulabildim cevap yazmaya. :))) Huzurlu, sağlıklı ve mutlu günler dileklerimle... Selam ve sevgiler canım.