Bu Blogda Ara

17 Ağustos 2009 Pazartesi

BLOGCULAR YAZ PİKNİĞİ

Pazar günü sevgili sevilin düzenleği pikniğe katıldık. Her şey 15 gün önce postama düşen bir mail ile başladı. Sevilciğim pikniğe davet ediyordu. Ben kendisini arayıp özür dileyerek katılamayacağımı söyledim. Pikniğin olacağı gün kız kardeşimin kızı için diş buğdayı yapacağımızı hazırlıkları benim yapacağımı söyledim. Katılmanı çok istiyorum ve orda yaparız arkadaşlarınla birlikte katıl çok sevinirim dedi.Ben daha önceki yazılarımda bahsettiğim günarkadaşlarımla hemen görüştüm seve seve katılacaklarını bildirdiler. Tabi bizim diş buğdayı bayramdan sonraya kaldı:) Bir servis aracı ayarlayıp sabah 9 evden çıktık. Piknik yerine trafikten dolayı 15 dakikalık yolu 1,5 saatte varabildik. Bizleri sevilciğim, eylül ablam ve yağmur karşıladı. Birbir diğer blogcu arkadaşlar gelmeye başladı. Masa düzenimizi yapıp fotoğraflar çekildikten sonra bu güzel lezzetlerden bir bir tatdık. Üstteki fotoğrafı çekilirken karşımızda 3-4 kişi fotoğraf çekiyordu. Hatta ellerinde bi kaç tane fotoğraf makinaları vardı:)
Her şey çok nefisti. Herkezin ellerine sağlık. Hoş sohbetlerle güzel saatler geçirdik. Fotoğraflar her şeyi çok güzel anlatıyor bence:)
piknikte kimler mi vardı?
sevil, eylül, özlem, gönül, gül, yağmur, jule, nesrin, serpil abla ve birdemlik sohbet kurucularından tuna hanım..




pikniğimizin sonunda carte dor bizlere dondurma şöleni yaşattı. teşekkürler carte dor...

11 yorum:

HÜLYA dedi ki...

keşke bende olsaydım diye diye baktım tüm resimlere hepsi birbirinden harika... aklım sizde kaldı.. inşallah istanbula gelişimde görüşürüz. sevgiler

HÜLYA dedi ki...

keşke bende olsaydım diye diye baktım tüm resimlere hepsi birbirinden harika... aklım sizde kaldı.. inşallah istanbula gelişimde görüşürüz. sevgiler

élif(keyf-i mutfak) dedi ki...

piknikçiler blog ahalisinden olunca masalar dolmuş taşmış..ne hoş bir etkinlik yapmışsınız..sevgiler..

Limonlu Kek dedi ki...

Kızlar harikasınız yaaa, her şey çok keyifli görünüyor. Beni sorarsan malesef yaz aylarında benim pazar günleri böylesi toplantılara katılmam mümkün olmuyor, her seferinde inşallah bir sonrakine diye diye yutkunuyorum. Öpüyorum...

boncuk mutfakta dedi ki...

Çok güzel. keşke bende gelebilseydim ama mümkün değildi bir daha ki sefere inşallah beraber oluruz .

Damak Tadı dedi ki...

Blogun çok hoş olmuş..)

Sizleri tanımaktan keyif aldım..Ayrıca ellerine sağlık,çöreklerin nefisti..


Sevgiler..

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım insna imrenerek bakıyor...
çok güzel bir paylaşım yaşamışınız...

made in funda dedi ki...

aranızda olmayı çok isterdim...harikasınız..

HÜLYA dedi ki...

MERHABA GÜLAYCIM İNŞALLAH GELİŞİMDE ZAMANIM OLURDA HERKESLE TANIŞABİLİRİM. BENDE SİZLERLE TANIŞMAYI ÇOK İSTİYORUM AMA İSTANBULDAKİ DURUM NE OLUR BİLEMEDİĞİM İÇİN BULUŞMA İÇİN GÜN VEREMİYORUM...

İNŞALLAH DEYİP BEKLİYORUM.. ÖPTÜM SENİ KOCAMAAAN

NlyStyle dedi ki...

herşey ne kadarda muhteşem görünüyo ellerinize sağlık istanbulda olupta gelmek istedim muhteşem bi manzara var masada...

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Hersey harika gorunuyor valla, fotograflar cok guzel. Belliki cok guzel bir gun gecirmissiniz!