Bu Blogda Ara

10 Aralık 2010 Cuma

Zeynep'in 2. Yaş Günü Kutlaması

Geçen cumartesi akşamı bizim evde yiğenim Zeynep'in doğum gününü için küçük bir kutlama yaptık. Tüm hazırlıkların kendisi için yaptığımızın farkında gibiydi:) Ama en çokta mum üflemeyi sevdi. Bir kaç defa mumu yaktık ve üfledi..

Bu yazıyı kardeşim ile birlikte hazırladık. Birde aynı şekilde HOŞGELDİNİZ yazısıda vardı ama fotoğrafını çekmeye unutmuşum..
menümüzde neler mi vardı?
benim hazırladığım patatesli tavuk salatası

Tülay'ın hazırladığı kuru patlıcan dolması (tarifini kayınvaldesinden almış)

yaprak sarması, yine tülay hazırladı. beni çok şaşırtarak:)

annemin yaptığı pırasalı börek,

kıymalı börek, (annem yaptı)

benim yaptığım tuzlu kurabiye, hem lezzet hem de şekil itibarıyla çok ilgi gördü:)

benim yaptığım fıstıklı toplar,

ve yine benim yaptığım fotoğraflı ve 2 şeklindeki kurabiyeler,

tabi ki doğum günü pastası:)

O akşam Zeynep'i fotoğraf çekmek çok zor oldu.. Sürekli mama mama diye pastaya dokunmaya çalışıyordu:)

Sağlık ve huzur dolu güzel bir hayat diliyorum canım yiğenim zeynep'e....

17 yorum:

Unknown dedi ki...

çok güzel bir masa ,çok güzel bir kutlama olmuş,yeni yaşı hayırlı olsun Zeynebin.ellerinize emeğinize sağlık Gülaycığım.

Unknown dedi ki...

Gülaycım benim de teyzem olurmusun bana da böyle mamalar hazırlarmısın hepsine bayıldım ellerine sağlık uzun ve sağlıklı bir ömür Zeynebe

kalpkurabiye dedi ki...

canım ya nekadar da güzel bir parti olmuş..
harika herşey..
zeynepciğe sağlıklı mutluluk dolu bu şirin pasta gibi bir ömür dilerim..

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

seker kizin dogum günü kutlu olsun, nice mutlu saglikli senelere InsAllah..
mamalar tam bir ziyafet.. her biri birbirinden lezzetli görünüyor.. hele o hazirladigin tuzlu kurabiyelere bittim ;) cok hos olmus :) ellerinize,emeginize saglik.. yiyenlerede afiyet, sifa olsun InsAllah..
gönülden selamlar..hasret

Unknown dedi ki...

Zeynebe hayırlı güzelliklerle dolu ve tabiki sağlıklı uzuuun bir ömür dilerim
elinize sağlık yaptıklarınız çok güzel olmuş pastaya da ayrı bie özen gösterilmiş belli ki maşaallah:)
insanın çocuk olası geliyor gördükce:)))
sevgiler

ARZU - ENGÜZELTATLAR dedi ki...

Gülay'cım yine çok güzel bir parti yapmışsınız. Zeynep şanslı bir yiğen:) Hepinizin ellerine sağlık. Sağlıklı bir ömür diliyorum zeynep'e ve ailesine. Sevgilerimle...

Limonlu Kek dedi ki...

Herşey harika,harika ve harika, başka diyecek söz bulamıyorum. Harfli tuzlu kurabiyeler muhteşem bir fikir, çeşit çeşit börekler, dolmalar nefis görünüyor. Tülay'a çok şaşırma marifetleri genlerinde saklı sanırım annenizden almışsınız :) Çok öpüyorum seni Gülaycığım...

Giorgos Varvakis dedi ki...

Να σας ζήσει!!
Να τη χαιρόσαστε!!
Να είναι γερή, τυχερή κι ευτυχισμένη :)
Χρόνια πολλά!!!

mutfagabuyrun dedi ki...

herşey çok güzel olmuş.ellerinize sağlık.doğum gününüz kutlu olsun.nice senelere.

Sevil Şahin dedi ki...

Allahım senide zeynebide nazarlardan saklasın tatlım şahane oılmuş herşey senin annenin ve tülayın ellerine sağlık
hele fotoraflı kurabiyelere bayıldım
bana ne kızıma bende isterim yaparsın degil mi?

lezzettabağı dedi ki...

gÜLAYCIĞIM MERHABALAR TATLIM.. O MUTLULUK TABLOSU HİÇ BOZULMASIN İNŞALLAH. HERŞEY MUHTEŞEM OLMUŞ EMEĞİ GEÇENLERİN ELİNE SAĞLIK.. ÇOK ÖZELLİKLE YAŞ PASTA VE SENİN HARFLİ KURABİYELER NEFİS GÖRÜNÜYOR.. SEVGİLER, GÜZEL BİR HAFAT SONU..

ozlemhan dedi ki...

Halamısın teyzemisin anlamadım ama zeynep bebek çok şanslı bence çok ince düşünenen bir ailesi olduğu için :canım pastanda çok güzel olmuş kurabiyelerin'de ellerine sağlık.

Tümay Öztürk dedi ki...

Zeynepciğim nice nice yıllara:) ne komik di mi. yaşın kaç: 2 :) Allah sağlık sıhhat versin. Çok şanslı ki sizler gibi bir ailesi var:) Ellerine sağlık Gülaycım yine ailece döktürmüşsünüz.:)

canikom dedi ki...

ellerinize sağlık,harf kalıpları nereden aldığınızı soracaktım.selamlarrrrrrr

evatolyesi dedi ki...

Zeynep hanıma mutlu, sağlıklı ve ailesiyle birlikte uzun bir ömür dilerim
Sevgiler:)

gülay mutfakta dedi ki...

tekrar merhaba canikom,
harf kalıplarını sekershoptan aldım.. sekershop.blogspot adresinden ulaşabilirsin..

sevgilerimle

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

kutluyorum güzel kelebeği..
ömrü çiçek olsun dilerim.
sevgiler güzellikler.