Bu Blogda Ara

8 Aralık 2010 Çarşamba

Gece Bahçesi Pastası

Zeynep artık iki yaşında:)
Geçen hafta sonu yiğenim zeynebin doğum gününü için küçük bir kutlama yaptık.. Şeker hamurlu pasta yapmaya ilk Zeynep'in diş buğdayı ve ardından 1. yaş doğum günü ile başlamıştım.. Tabi süslemeleri çiçek böcekten öte gitmemişti. Daha sonra yaptığım ufak tefek gelen sipariş pastaları gören kardeşim her defasında benim kızıma böyle güzel pastalar yapmadın diye sitem ediyordu.. Bu pasta ile sitemlerinin azalmasını umut ediyorum:)
Zeynep bu aralar büyük ilgi ile izlediği gece bahçesinin karakteri yapma fikri kardeşim Tülay'dan geldi.. Karakterlerin hepsi çok renkli olduğu için çok renkli bir pastamız oldu:) Zeynep pastayı ilk gördüğünde attığı çığlıkları ise hiç unutmayacağım.. Tüm yorgunluğuma deydi doğrusu..
Zeynep canım iyi ki doğdun.. Hep beraber daha nice yıllara!!
Doğum günü ile diğer detayları sıra ile yayınlayacağım....

17 yorum:

Saglıklımutfak dedi ki...

Alperen için yaptığın pastanın tadı damağımda inan ve eminim ki buda süper olmuştur. bu işi geliştirmelisin Gülay'cım. Çünkü gerçekten iyisin. Zeynebime de Allah sağlıklı ömürler nasip etsin.

fuat gencal dedi ki...

Hayırlı günler, ellerinize sağlık. Çok güzel ve leziz görünüyor.

Saygılarımla.

Sevil Şahin dedi ki...

Gülaycım
Ailen ne kadar şanslı olduklarını unutmasınlar senin gibi bir kardeşe senin gibi bir ablaya senin gibi bir kıza sahip oldukları için çok şanslılar
Alperen için yaptığın o şahane pasta ve kurabiyelerin tadı hala damagımda
bu nedenle bu pastanında tadının süper olduğuna eminim .
canım benim ellerine sağlık tadına bakan herkese afiyet bal olsun ..
Sana bol siparişli günler diliyorum sen artık bu işte süpersin ..

Zeynepcime de yeni yaşı kutlu olsun daha nice sağlıklı sıhhatli mutlu yıllar onunla olsun .
Cimcimeyi öp benim için.
Sevgiler

mutfaktaki acemi dedi ki...

çok güzel görünüyor. ellerinize sağlık.

Unknown dedi ki...

Gülaycım ellerine sağlık bu pasta bana gelse ben de çığlık atardım doğrusu bu arada sağlıklı ve güzel yaşlar olsun

SİBEL - engüzeltatlar dedi ki...

Canım sen bu işi artık profosyenelce yapıyorsun, pastalar kurabiyeler bir harika. Alperen'e yaptığın pastada bir harikaydı zaten.Ellerine sağlık.
Bıcırığında yeni yaşı kutlu olsun. Allah sizlerle birlikte sağlıklı uzun ömürler nasip etsin.

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

Keşke 2 olsaydım:))))ellerine sağlık Gülaycığım,gerçekten çok cici görünüyor
çok öpüyorum canım

aslı dedi ki...

süpper görünüyor. gece bahçesini benim oğlumda çok sever. bende özendim, bende yapcam :)

Tümay Öztürk dedi ki...

Walla Gükaycım ben o amatör dediğin eski pasta ve kurabiyelerine de hayrandım. Bunlarada:) harika duruyor. Ne kadar lezzetli olduğuna eminim daha önce bu tip bir pastanı yemiş biri olarak:) Zeynepçiğe nice nice yıllar olsun tüm sevdikleri ile inşallah:)

kalpkurabiye dedi ki...

canım çok başarılı bir çalışma olmuş..
sevgili Zeynep' e uzun ve sağlık dolu bir ömür dilerim..
sevgiler..

hanife dedi ki...

eline sağlık gülaycım pastaların süper

Gülcan dedi ki...

çok şık olmuş bede olsaydı yemeye kıyamazdım ellerinize sağlık.

ARZU - ENGÜZELTATLAR dedi ki...

Ellerine sağlık cnm pasta süper olmuş. emeğine değiyor. Zeynebin geçmiş doğum gününü kutluyorum. Sevgiler...

boncuk mutfakta dedi ki...

Zeynepe nice yıllar.Ellerine sağlık.

Esabel Hilton dedi ki...

Using the Talk and Listen feature of arlo.netgear.com device, the user can listen as well as talk to the person who is standing right on the front of your camera.
arlo login

Adsız dedi ki...

One of the principal benefits of functioning with Linksys Smart Wi-Fi is the capability to access your home network settings and motions even when you're distant from your home.
linksyssmartwifi.com

Adsız dedi ki...

The D-Link DCS-7110 is an all-in-one, outdoor Full HD PoE Day/Night Fixed Bullet Network Camera equipped with industry-leading high definition (Full HD) megapixel resolution and H.264 compression.
dlink router