Bu Blogda Ara

12 Aralık 2010 Pazar

Nişan Kurabiyeleri

Bu kurabiyeleri kardeşim Nuray'ın öğrenciyken ev arkadaşı Elif için hazırladık. Hazırladık diyorum çünkü kardeşim arkadaşına senin nişanın kurabiyelerini ben yapacağım diye söz vermiş:) Tabi ben bu işe çok şaşırmıştım.. Ben pasta ve kurabiye süslerken kardeşim mutfağın kapısından içeri bile bakmaz.. Abla sen bu akşam kurabiyeleri pişir ben yarın süslerim dedi. Ertesi gün işyerindeyken bir telefon abla iki saat oldu başlayalı daha 6 tane süsledim.. Çok uzun sürecek bu iş akşam sen gelince birlikte yapsak olmaz mı? Tabi bende bunu bekliyordum:) Toplamda 80 adet kurabiye süsledik. Bazı modellerin fotoğraflarını çekmeyi unutmuşum.. Üstteki fotoğraf benim yaptıklarımdan alttaki iki fotoğraf ise Nuray'ın yaptıklarından. Her biri renk renk oldu.. Paketleyip Karabük'e gönderdik. Kurabiyeler ellerine ulaştıklarında Elif ve Oğuz'dan gelen telefon bizi çok mutlu etti.. Hatta Oğuz'un bunlar çok güzel olmuşlar dağıtmasak hepsini biz mi yesek demesine çok güldüm:) Nişandan sonra Elif'in babası arayarak çok teşekkür etti. Tüm davettilerin çok beğendikleri haberi bizi ayrıca keyiflendirdi.
Elif ve Oğuz çiftini burdan bir kez daha kutlayarak kurabiye tadında bir hayat geçirlerini diliyorum:)


8 yorum:

anneanneninemekleri dedi ki...

Çok güzel olmuşlar ellerinize sağlık.Beyenmemek mümkün mü?

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

cok cici olmuslar , ikinizde ellerine, emegine saglik..sicacik sevgilerimle..

http://www.lezzetibol.com dedi ki...

Ne kadar naif olmuşlar...
İnsan yemeğe kıyamaz:))))

Ellerinize sağlık canım
sevgiler

Unknown dedi ki...

ben boşuna demiyorum Gülaycım bak senin yeğenin kardeşin senin kıymetini bilsinler ellerine sağlık çok güzel olmuşlar

mutfagabuyrun dedi ki...

kurabiyelere bayıldım doğrusu.ellerine sağlık arkadaşım.sevgiler.

Betül KAVAL dedi ki...

gülaycım nefis olmuş kurabiyeler. ellerine sağlık canım..

sevgiler

Unknown dedi ki...

GÜLAYCIM ELLERİNE SAĞLIK KURABİYELER
HARİKA ÖPÜYORUM.

Adsız dedi ki...

Çok güzel olmuşlar ellerinize sağlık.Beyenmemek mümkün mü? demirdöküm kombi servisi