Bu Blogda Ara

6 Aralık 2010 Pazartesi

Blogcular ile 5 Çayı Menümüz

Bu aralar tarif ekleme aralıklarını epey bi açtım. Oysa ki öyle güzel sofralara konuk oldum ve evimde misafirler ağırladım. Arşivimde yayınlamasını bekleyen çok tarif birikti. Bu güzel sofra bayramdan önceki hafta sonundan.. Sevgili yasemin'in evine blogcu arkadaşlarımla birlikte konuk olduk.. Bu benim için blogcu arkadaşlarımla ilk ev gezmesi oldu.. Feray'ın türkiye'ye tatil için gelmesini fırsat bilerek buluştuk. Umarım bundan sonra hep bir bahanemiz olur daha sık buluşuruz:)

Sohbetler eşliğinde yedik, içtik.. Saatlerin nasıl geçtiğini anlayamadık..

menümüzde neler mi vardı?

yasemin'in kıymalı böreğiyasemin'in mantarlı kırmızı biberli böreği,aylin'nin elmalı kurabiyeleri,

ayşen'in vişneli tartı,

yasemin'in kısırı,

yasemin'in lorlu salatası

hilal'in patatesli ay çöreği,

yasemin'in süper keki,

betül'ün arap kurabiyeleri,

benim yaptığım mısır pidesi,

güler ablanın ayva reçeli,


meltem'in bebek kurabiyeleri,
Yasemin canım herşey için bir kez daha burdan teşekürler.. O gün aranızda olamasaydım bu fotoğraflara bakıp bakıp sonra çok üzülürdüm:)

16 yorum:

Gülcan dedi ki...

hepsi harika.çok güzeller bende iş yoğunluğu nedenile sadece yorum yazabiliyorum sevgler

Unknown dedi ki...

Nesis leziz tatlar bir arada hepinizin ellerine saglik .Afiyetler olsun hayirli aksamlar öptüm.

Unknown dedi ki...

Maşallah maşallah,hepsi de birbirinden şahane lezzetler bunlar..
Yanında bol sohbet ve muhabbet de olunca..
Daha ne ister ki insan..
Muhabbetiniz,lezzetleriniz daimi olsun inşallah..
sevgiler..

Peter M dedi ki...

First time visitor to the blog and you're presenting Turkish food beautifully!

Unknown dedi ki...

Aynı duygu ve düşünce içersindeyim Gülaycım

Ordanburdanhayattan dedi ki...

Gülaycım iyi ki bizimleydin canım, keyifli bir gündü gerçekten. tekrar teşekkürler benden hepinize

Avrupa'da yasam dedi ki...

Nefis görünüyorlar bu kadar leziz seyler birarada Allaha sükür.Hersey var.Hepsini yediniz mi?(())degisik fikirler veriyor insana PAYLASIMIN ICIN TESEKKÜRLER....

aslı dedi ki...

Maşallah, süpper sofra :)

Saglıklımutfak dedi ki...

Çok güzel ve keyifli bir gündü gerçekten senin mısır pidenin de tadı damağımda kaldı:) sevgiler canım

Rozerin'in Annesi dedi ki...

hersey harika gorunuyor...ellerinize saglik ne guzel bir gun gecirmissiniz...sevgiler..

Tümay Öztürk dedi ki...

Ewet bu masayı daha önce görmüştüm. Nefis ikramlar harika insanlar süper sohbet masası. Daha ne denilebilir ki:)

Sevil Şahin dedi ki...

Ah ne çok istemiştim orada olmayı kısmet olmadı işte tatlım ..
nereden bilirdim tatilimin o derece kötü geçeceği bilse idim pazar günü yola çıkardım .O gün yanınızda olurdum .
herşey harika imiş hepinize tekrar afiyet bal olsun
şekercim

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

bereketli olsun,
gönüller, günler keyifle dolsun komşular..ne çok severim sofraları..
hepinize afiyetler olsun..
sevgiler gülaycığım

Yemekbahane dedi ki...

şu anda onların hepsinden yemek istiyorum desem

meltem beker dedi ki...

Herşey harika görünüyor emeği geçen herkesin ellerine emeğine sağlık:)
paylaşım için çok teşekkür ederim:)
kucak dolusu sevgiler...

SeneminYemekleri dedi ki...

Ya çok özendim bu blog etkinliklerine nasıl davet ettirsem kendimi acep :))