Bu Blogda Ara

17 Eylül 2009 Perşembe

İFTAR SOFRASI-2

Dün akşam nevin&halit çiftinin evine iftara davetliydik. İftar saatine 1-2 dakika varken yetişebildik. Nevin çorbaları servis ederken ben de birkaç fotoğraf çekebildim:) Herşey o kadar nefisti ki çok fazla yemişim sahurda hiçbir şey yiyemedim. Özellikle ev yapımı lahmacun harikaydı. Nevine, kayınvaldesine bir kez daha burdan ellerinize sağlık ve halit'e de kesene bereket diyorum. Ayrıca da nevin'in bloğumdan tarifler yapıp sunması çok hoşuma gitti:) Çilek jöleli muhallebi de benden tam not aldı:)
menümüzde neler mi vardı?

8 yorum:

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

çilek jöleli muhallebi harika görünüyor bende deneyeyim afiyet olsun.

tatlilar gülcandan dedi ki...

Canim afiyet olsun.Nefis tatlar bir arada. Ben jöleli pastadan bir dilim aldim .Sevgiler canim öptüm

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Nevi'in ellerine sağlık, herşey mükemmel görünüyor..

aleyna dedi ki...

ooh yarasın gülaycım.varya imrendim sana.biz çocuklarla cesaret edemiyoruz iftat davetlerine.tam iftar zamanı coşuyorlar anlatamam.

boncuk mutfakta dedi ki...

Gülaycığım herşey süper.Nevin hanmın eline sağlık.
canım sayende benim çilekli muhallebi ünlendi.
Sevgiler.

Adsız dedi ki...

Bayramin kutlu olsun canim. Tüm sevdiklerinle birlikte nice güzel bayramlara insallah.

TAZE NANE dedi ki...

Bayramlar, insanlar arasındaki karşılıklı sevgi ve saygının perçinlendiği günlerdir.
Bayramlar, insanların birbirleriyle olan dargınlıklarını unuttukları, barıştıkları, kardeşçe kucaklaştıkları günlerdir.
Bayramlar,milli ve dini duyguların, inançların, örf ve adetlerin uygulanıp sergilendiği,
bir toplumda millet olma şuurunun şekillendiği, kuvvetlendiği günlerdir.
Hep bir arada, sevgi dolu ve huzurlu nice bayramlar geçirmek dileğiyle, Ramazan Bayramınız kutlu olsun!

Tarif Bahçesi dedi ki...

Merhaba Canım, Bayramını en içten dileklerimle kutlarım. Sevgiler Nesrin