Bu Blogda Ara

11 Eylül 2009 Cuma

İFTAR YEMEĞİ

Geçen hafta sonu pazar akşamı remziye teyzem, sevgi halam, kızı(öykü), nişanlısı(sezer) ve ailesi için hazırladığım iftar yemeği.. Aslında bu bir veda yemeği de oldu. Halam ve kızı antalyada yaşıyorlar. Öykü&Sezer eğitim için yurt dışına gidecekler. İstanbula akraba ve arkadaşları ile görüşüp vedalaşmak için geldiler. Pazar akşamı da bizim evde iftar yapıp, görüşüp, hoş sohbetler yanı sıra hatıra fotoğrafları çekinip, misafirleriminde memnun bir şekilde uğurladığımı umduğum güzel bir akşam geçirdik..
menümüz:

6 yorum:

HÜLYA dedi ki...

ooh nefis bir masa olmuş ellerine sağlık canım... afyet şeker olsun

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

sofra harika, menu de harika... ellerine saglik!

Sevil Şahin dedi ki...

ne diyebilirimki balım sayfana her geldiğimde ya ne olurdu biraz ufak olsaydın diyorum tüh tüh sansı kaçırdık kardeşimde büyük degil ki neyse şans işte :))
gerci senin gibi arkadaşım dostum oldugu için ayrıca çok mutluyum onuda belirtmeden gecemiyecegi,m bak sakın bunlarıu guzel yemek yaptıgın için söylediğimi sanma seni tanıdıkça içindeki güzelliği anlıyor ve seni daha cok seviyorum canım benim

masaya döneyim tatlım hepsi sahane ellerin dert görmesin
halana ve diğerlerine afiyet olsun en kısa zamandanda tekrar beraber olmanız dilegiyle
sevgiler

Adsız dedi ki...

ELLERİNE EMEKLERİNE SAĞLIK CANIM,ÇOK LEZZETLİ VE ŞIK GÖRÜNÜYOR...MUHTEŞEMLER..SEVGİLERİMLE

Pembe Tatlar dedi ki...

Gülaycığım herşey harika gözüküyor maşallah yok yok ellerine sağlık canım...

minasultan dedi ki...

gülay seninle tanışmış olmama çok sevindim tariflerin gerçekten çok ama çok hoş görünüyor ellerini sağlık muhakkak tatlarıda görünüşleri kadar lezzetlidir.