Bu Blogda Ara

15 Mart 2010 Pazartesi

Yoğurtlu Havuçlu Lahana Salatası

Her türlü et yemeğin veya makarnanın yanında yiyebileceğiniz, oldukça leziz bir salata.
malzemeler:
  • 1 küçük lahana
  • 2 adet havuç
  • 300 gr. süzme yoğurt
  • 1 yemek kaşığı mayonez
  • 1 diş sarmısak
  • zeytin yağ
  • 1 çorba kaşığı balsamik sirke
  • Tuz

yapılışı: Lahanaları iyice yıkayıp, ince ince doğrayın. Ağza sert gelmemesi açısından, damarlarını keserek çıkartabilirsiniz. Rendelediğiniz havuç ve arzuya göre ekleyeceğiniz tuz ile birlikte harmanlayın. Sosu için, ayrı bir kapta zeytinyağı ve sirkeyi karıştırarak, salatanızın üzerine gezdirin. Sarmısağı dövüp yoğurt ve mayonez ile çırpın. Salataya ekleyip karıştırın. Dereotu, maydonoz ceviz veya mısır ile süsleyerek servis edebilirsiniz.

15 yorum:

ZUHAL dedi ki...

Selam Gülaycım.Yeni bir şey daha öğrendim senden.Ben havuçlu yoğurtlu yapıyordum.Lahana ile de deniycem.İyi bir hafta diliyorum sana.Ankara'dan Sevgiler....

kalpkurabiye dedi ki...

annem tam bir lahana kolik ona yapacağım bu salatadan ellerine sağlık canımmm...

Unknown dedi ki...

lahana ile ilk defa duyuyorum.ellerine saglık.

SİBEL - engüzeltatlar dedi ki...

Çok severim ben bu salatayı, çok lezzetli oluyor.
Ellerine sağlık canım..

İyi haftalar

Unknown dedi ki...

hıııım bayılırım beyaz lahanaya .görüntüsü çok güzel. hemde sağlıklı ..ellerine sağlık canım arkadaşım benim

aleyna dedi ki...

gülaycım ellerine sağlık.harika bir salata canım.mutlu bir hafta diliyorum canım

Esra dedi ki...

Enfes gözüküyor,ellerine sağlık...

Unknown dedi ki...

canim ellerine saglik bende yarim saat önce kavurdum havucu Size afiyetler olsun .

Birsel ve İrem dedi ki...

Merhaba. Bu salatanın yoğurtsuz bir versiyonunu denemiştim. Bu haliyle nefis olacağına eminim. Ellerinize sağlık, afiyetler olsun. Sevgiler.

Sevil Şahin dedi ki...

ne güzel oldu bak bu tarif evde beni bekleyen lahana vardı tam ona uygun olmuş bu tarif akşama salatam hazır demektir.:))
canım benim ellerine sağlık afiyet bal olsun sevgiler

made in funda dedi ki...

gülaycığım enfes görünüyor.ellerine sağlık...

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım lahanalı hiç denemedim elelrine sağlık...

tub@ dedi ki...

ellerine sağlık arkadaşım bu şekilde bende ilk defa görüyorum ama denemem lazım merak ettim tadını çok :)

Mimosa Café dedi ki...

çok hoş bir salata tarifi bu. mutlaka denemeli. elinize sağlık.

Adsız dedi ki...

hermes bag outlet
supreme
kyrie shoes
golden goose
golden goose outlet
golden goose outlet
bape
jordan 1 high
goyard handbag
goyard outlet