Bu Blogda Ara

3 Mart 2010 Çarşamba

10.Yılımızı Kutladık

Dile kolay tam 10 yıl oldu. Şimdi diyorsunuzdur ne oldu? Neyin 10. yılı ? Bloğumu takip edenler bilir çok sıkça bahsettiğim arkadaşlarımla yaptığımız gün 10.yılana girdi. Biz de bunu dışarda güzel bir yemekle kutlamak istedik:) Aylar öncesinden konuşuldu organizasyon yapıldı. Yer ve zaman belirlendi. Eşlerden izinler alındı.. Çocukları bakacak kişiler ayarlandı. Bizde o akşam güldük eğlendik kısaca çok güzel saatler geçirdik...

Günün kahramanı:).. Gülten tam 10 yıl önce doğum günü için bizi evine davet etmişti. O gün o kadar eğlendik ki; niye biz böyle toplanıp görüşmüyoruz diye sorduk? Ama bir sebep olması gerek, yoksa hep bahaneler çıkar.. O zaman gün yapalım her ay birimizin evine sıra ile gidelim.. Kuralar çekildi.. Her ay bir arkadaşımızın evine konuk olduk.. Her birimiz çalıştığımız için ev sahibine fazla yük olmasın dedik. Bir önceki ay, bir sonraki ay için aramızda menüyü belirleyip, kimimiz tatlı, kimimiz tuzlu, kimimiz salata alarak paylaştık. Hem ev sahibi için de süpriz oluyor, O günkü menüsü:)

Bir kez daha burdan iyi ki doğdun canım arkadaşımız Gülten.. Yeni yaşında her şey gönlünce olması dileğimizle..
Neler yaşandı bu 10 yılda. Hepimizin okul hayatı yeni bitip, iş hayatına başladığımız yıllardı. Birlikte tatillere gittik. Hafta sonlarıda küçük geziler düzenleyip, bir çok yerler gördük. Sinema, tiyatro günlerimiz oldu. Piknikler yaptık. Sonra bir bir evlendirdik. Dünyaya gelen bebekler için sevindik.. Gün teyzeleri olduk..Onlar büyüdü sünnet düğünleri yaptık.. Sevinçlerimizi, üzüntülerimiz paylaştık..
İyi ki varsınız sizleri çok seviyorum... Nice daha 10 yıllara...

12 yorum:

Hayattan Azıcık dedi ki...

Ne kadar güzel daha nice 10 yıllara canım hep beraber olun sevgiler...

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Cok güzel vakit gecirdiginiz belli oluyor zaten resimlerden, böyle güzel dostlarla eglencenin ve dostlugun daha nice nice yillar devirmesi temennilerimle.

Sevgilerimle

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Nice 10 yıllara..
Ne güzel baki dost luklar kurulmuş..

HÜLYA dedi ki...

NİCE GÜZEL 10 YILLARA CANIM . SEVGİLER

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Gülaycığım nice yılları birlikte kutlarsınız inşallah.Bu arada kendini özlettin. Sevgiler.Mine

Sevil Şahin dedi ki...

GÜLAYIM CANIM BENİM DAHA NİCE YILLARA DİYORUM İNŞ. BU DOSTLUĞUNUZ BİR ÖMÜR BOYU DEVAM EDER PİKNİKTE HEPSİ İLE YAKINDAN TANIŞMA FIRSATIM OLMUŞTU ÇOK MUTLU OLMUŞTUM .iNŞ. BİR GÜN EVİMDEDE AĞIRLAMA FIRSATIM OLUR .
GÜLTENEDE NİCE YILLAR DİLİYORUM KAÇ YAŞINA BASTI BAKEM :))
CANIM BENİM SENİ BAŞTA OLMAK ÜZERE TÜM KIZLARI TEK TEK ÖPÜYORUM
SEVGİLER

Şehnaz dedi ki...

gülaycım dostlarla bir arada olmak ne kadar güzel birşey....nice yıllara hep beraber olmanızı diliyorum.....

emelce yemek dedi ki...

ne guzel nice yillara

Peri Sofrası(Nurperi) dedi ki...

Hayatın bize kattığı en kıymatli şeyler dostluklar, neşeniz ve birlikteliğiniz daim olsun canım..

Adsız dedi ki...

güzel dostlarını tanımak banada nasip oldu, bu dostluğunuzun ömür boyu sürmesi dileğiyle arkadaşım ...
nice 10. yıllara...
Nur Yalçın...

Unknown dedi ki...

nice 10 yillara canim
muhabbetiniz hep daim olsun insaAllah,
sevgiyle kal...

NiLaY dedi ki...

ooo nice yillara diyelim ozaman :)) allah ayirmasin..