Bu Blogda Ara

3 Mart 2010 Çarşamba

Antepfıstıklı Portakallı Kek

Geçen zamanın hızına yetişemiyorum. Yapmak istediklerime 24 saat yetmez oldu. En son softbowl etkinliğini yazdığımda bir sonraki postta yaptığım kekin tarifini veririm diyordum. Aradan bir hafta geçmiş bile..
malzemeler:
  • 3 adet yumurta
  • 1 su bardağı şeker
  • 1 su bardağı süt
  • 1/2 su bardağı sıvı yağ
  • 1/2 su bardağı portakal suyu
  • 3 su bardağı un
  • 1 paket kabartma tozu
  • 1 paket vanilya
  • 1 su bardağı iri dövülmüş antep fıstığı
  • üzeri için; file fındık,beyaz damla çikolata

yapılışı: Derin bir kapta yumurta ve şekeri 7-8 dakika çırpın. Sütü, sıvıyağ, portakal suyu ekleyin düşük devirde 1-2 dakika çırpın. Unu, kabartma tozu, vanilyayı ekleyip tahta kaşıkla karıştırın en son antep fıstığı ekleyip karıştırın. Yağlanmış kek kalıbına döküp, 180 derece fırında 40 dakika pişirin.

4 yorum:

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Ellerıne sağlık nefis görünüyor..

PAPATYA PRENSES dedi ki...

mis kokulu bir kek olmuş. ellerine sağlık canım..

Sevil Şahin dedi ki...

YA GEÇTİ BİLE :)
ELLERİNE SAĞLIK TEKRAR MÜTHİŞ OLMUŞ DEMEK İSTİYORUM
SEVGİLER

Unknown dedi ki...

portakallı keki bir kere yaptım bizimkiler pek sevmedi ben oturup tek başıma yedim.bence leziz bir tat.ellerine saglık.