Bu Blogda Ara

19 Mart 2010 Cuma

İglo ile Hobimle Mutluyum Kursu

Çarşamba akşamı Sevgili Tijen'in davetiyle İglo sponsorluğunda Hobim lezzet Okulunda ki etkinliğine katıldım. İnanılmaz güzel keyifli saatler geçirdik. Severek bloğunu takip ettiğim Seda ile tanışma fırsatını bulduğum için çok mutlu oldum. Canım arkadaşım Sevil ile tekrar bir araya gelmek ise çok keyifliydi.
Nefis İglo Ürünleri İle Neler Mi Hazırladık?
Bahçe bezelyeli ve soya fasulyeli kış çorbası
Gurme karides ile spring roll (çin böreği)
İglo gurme tabağı; tarhana ile panalenmiş mezgit, somon provensal, steamfresh
Kah masanın başında börek sardım, kah ocağın başında çorbayı karıştırdım:)
Şef Serkan Kılınç'tan Sertifikamı alırken:)
Tijen canım tekrar teşekkür ediyorum sana ve tabiki İgloya!!

9 yorum:

Unknown dedi ki...

Günaydin bende tüketiyorum mutfagimda iglonun ürünlerini kurs vermeside güzel sana buradan sevgiler canim öptüm.

Ordanburdanhayattan dedi ki...

Gülaycım gerçekten fotoğraflardan belli ne kadar keyifli olduğu. geçen ay biz da aynı keyfi yaşamıştık, valla tadı damağımda kaldı. sevgiler

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Gülaycığım çok keyifli vakit geçirmişsiniz bayılıyorum bu etkinliklere biz İzmirlileri düşünen yok mu?:)))))Gülen yüzün hiç solmasın sevgiyle kal..

Sevil Şahin dedi ki...

Gülayım canım benim bende seninle yeniden bir etkinlikte bulunmaktan acayip keyif duydum .
Çok güzel bir akşam idi tekrar tijencime teşekkür ederim

Saglıklımutfak dedi ki...

Ah bede daha önce gitmiştim. gerçekten çok keyifli oluyor. yemekeerde süper görünüyor.elinize sağlık

http://www.lezzetibol.com dedi ki...

Canım benim ben yoğunluktan daha sşteye koyamadım bile.
Ne güzel anlatmışsın. Esas ben teşekkür ederim canım. Davetimi kırmayıp gelmeniz beni çok mutlu etti.
Umarım böyle güzel zamanalarda yine beraber oluruz.
Seni çok öpüyorum canım
sevgiler

LEZZETİKRAM dedi ki...

canım bende seninle tanışmanın keyfini yaşadım ,çok güzeldi birlikte olmak ,fotolar çok güzel olmuş öpüyorum kocaman ,gülen yüzün solmasın
sevgiler

Krema Tadında dedi ki...

fotolar çok güzel keyifli bir kurs olmuş :) sevgiler

Unknown dedi ki...

hermes belts
yeezy shoes
air jordan 6
yeezy sneakers
nike air vapormax
yeezy shoes
fitflops sale
gucci belts
golden goose
hermes bag