Bu Blogda Ara

30 Mart 2010 Salı

Çikolata Soslu Elmalı Toplar

Aslında çok bilinen eski bir tarif.. Benim de arşivimde olsun istedim.. Daha önce de pudingli elmalı topların tarifini vermiştim...
malzemeler:
  • 1,5 paket bebe bisküvisi ( pötibör bisküvide olabilir)
  • 2 adet orta boy elma ( rendelenmiş )
  • 1/2 çay bardağı erimiş tereyağı
  • 1 adet portakalın rendelenmiş kabuğu
  • 1 su bardağı küçük dövülmüş ceviz
  • Üzeri için:
  • Hazır çikolata sos veya evde hazırlayacağınız çikolata sosu

yapılışı: Bisküvileri elinizle ufalayın. Rendelenmiş elma, bisküvi, yağ, portakal kabuğu ve cevizi karıştırıp, iyice yoğurun. Yoğurduğunuz karışımdan ceviz büyüklüğünde parçalar koparıp yuvarlayarak şekil verin. Elma toplarını servis tabağına veya kuplara alın ve üstüne çikolata sosu dökün...

22 yorum:

ARZU - ENGÜZELTATLAR dedi ki...

Ellerine sağlık Gülay...

sevgi dedi ki...

çok iştah kabartıcı görünüyor. gülaycım ellerine sağlık..

sevgi dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
kalpkurabiye dedi ki...

ama her seferinde ilk kez tadılıyormuş gibi bir tat bu tat:) her seferinde değişik bir lezzeti oluyor:)) sunumun çok şık canımm..

BİR Çay İÇİP KALKACAKTIK:) dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK NEFİS GÖRÜNÜYOR.SEVGİLER.

Sevil Şahin dedi ki...

wawww bayıldım gülayım ellerine sağlık...
bir kaç gündür çok yogundum ziyaret edemedim sayfanı kusura bakma arkadaşım sevgiler

Unknown dedi ki...

Canım ellerine sağlık sunum çok şık
lezzeti zaten malumumuz:))Öpüyorum.

Saglıklımutfak dedi ki...

Tarif güzel ona söz yok . ama tabak ekstra güzel:)eline sağlık

emelce yemek dedi ki...

sunumun harika olmus

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Goruntu super:) Al beni ye diyor... ellerine saglik.

Unknown dedi ki...

^Gülaycigim ellerine saglik.Afiyet olsun

ZUHAL dedi ki...

Süper olmuş toplar.Ellerine sağlık canım.Sevgiyle kal....

ZUHAL dedi ki...

Sunumunda muhteşem olmuş gerçekten.

Ordanburdanhayattan dedi ki...

kalan elmalar hep elmalı kurabiye olcak değil ya, bu da harika bir fikir bence. ellerine sağlık.
bu arada bugün Leziz' de yaptıklarını gördüm, çok tebrik ederim arkadaşım

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

Ellerine sağlık canım çok nefis görünüyorlar
sevgiler

Mutfak Havlusu dedi ki...

Bazen böyel bilinen tarifleri başkasında görmek iyi olur muhakkak bir farklılık çıkar her zaman aynı olmaz.Bende öyle düşünüyorum çoğu zaman nasıl olsa bunu herkes biliyordur diyorum.Ama sonra kendi arkadaşlarım bizde yiyorlar aaa bunun tarifi nedir,yada neden blogta yok diyorlar sırf onlar için bile eklmliyim diyorum..Sizinde ellerinize sağlık hem kendileri güzle görünüyorlar hemde sunumları çok şık ve tatlı..

LEZZETİKRAM dedi ki...

gülaycım görüntü enfes iştah kabartıcı :) eline sağlık canım
sevgiler

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Cikolata sosunun parlakligina bakarmisiniz???

Müthis bir görüntü, ayrica cok besleyici de icindeki bebe bisküvilerinden dolayi, ellerine saglik diyorum, nefis bir tatli olmus gercekten.

Sevgilerimle

neslice tarifler dedi ki...

Merhaba :)
Bloğunuzu tesadüfen keşfettim. Tarifleriniz hem lezzettli, hem hazırlaması kolay, hem de görsel olarak çok güzel. Ellerinize sağlık.
Elmalı toplarınızdan ben de yaptım. Çok sevildi :)
Bloğumda da yayınladım. Diğer tariflerinizi de deniycem.
Sevgiler...

Adsız dedi ki...

gülay abla teşekkür ederim ingilizce tarif ödevime yardımcı oldun sağol

gülay mutfakta dedi ki...

merhaba
Rica ederim.
tam nasil yardımcı olduğumu anlamadım ama yine de güzel yorumun icin teşekkürler
Sevgilerimle

Unknown dedi ki...

nike react
cheapjordans
converse outlet
curry 4
kd 10
nmd
balenciaga
jordan 11
off white
nike hyperdunk