Bu Blogda Ara

29 Mart 2010 Pazartesi

Sütlü Havuç Çorbası

malzemeler:
  • 2 adet havuç
  • 2 çorba kaşığı un
  • 3 su bardağı süt
  • 3 su bardağı et suyu
  • 1 kahve fincanı sıvı yağ
  • 2 çorba kaşığı rendelenmiş kaşar peyniri
  • tuz, karabiber

yapılışı: Bir tencereye yağla, rendelenmiş havuçu bırakıp 1 dakika kavurun. Unu ilave edip 2-3 dakika daha kavurun. Sütü ve et suyunu da ilave edip kaynamaya bırakın. Kaynayınca kısık ateşe alıp 10 dakika pişirin. Tuzunu ve karabiberini ekleyin. Rendelenmiş kaşar peyniri ile servis edin.

6 yorum:

kalpkurabiye dedi ki...

ellerine sağlık canım değişik bir o kadar da besleyici bir çorba..

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım ellerine sağlık ne kadar değiiik bir tarif...

emelce yemek dedi ki...

cocuklara sebze yedirebilmek icin iyi fikir eline saglik

Ordanburdanhayattan dedi ki...

hiç denemedim, evin havuç delisi oğlana yapmalı bunu. ellerine sağlık

Unknown dedi ki...

Canim ellerine sagliktarifin degisik not aldim ayrica senden bir ricam var ben gloglarda resim göremiyorum kendi resimlerimide sizlerin resimlerinide sadece yazi okuya biliyorum sendede böyle bir sorun varmi ?

Unknown dedi ki...

Canım eminim çok lezizdir ellerine sağlık sunumda süper öpüyorum...