Bu Blogda Ara

4 Mart 2010 Perşembe

Erkek Bebek Mevlütü Kurabiyeleri

Emir Kaan işyerinden arkadaşlarımdan Alpaslan'ın oğlu.. Aynı zamanda komşum oluyor Alpaslan&Havva çifti.. Daha öncede hazırladığım kurabiyeleri çok beğenen Havva hanımın talebi üzere Emir Kaan'ın mevlütü için zevkle hazırladım bu kurabiyeleri... Kurabiyeleri fındıklı ve portakallı olarak hazırladım..

Emir Kaan'a sağlık, mutluluk ve başarılarla dolu çok güzel bir hayat diliyorum...
Mevlüt sonrası aldığım telefonla misafirler tarafından da çok beğenilmesi haberi beni çok mutlu etti.
Ben Havva hanımla kurabiyelerin modellerin belirlerken 5 yaşındaki diğer oğlu Furkan ''bende rengarenk araba istiyorum'' deyince üzerinde ismi yazılı renkli araba şeklindeki kurabiyeleri de onun için hazırladım.

15 yorum:

Unknown dedi ki...

canim cok güzel kurabiyeler

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Gülaycım kendini özlettin bu kurabiyeleri hazırlamak için ortadan kayboldun anlaşılan:))Eline sağlık.Sevgiler.

sevimlimutfak dedi ki...

Çok şık olmuş kurabiyeler. Ellerine sağlık. Sevgiler...

Pembe Tatlar dedi ki...

Maşallh canım kaan bebek çok tatlı...

Kurabişlerde harika ellerine sağlık gülaycığım...

Limonlu Kek dedi ki...

Gülaycım harika olmuş, ne kadar şanslı bebekler var. Öpüyorum seni...

ARZU - ENGÜZELTATLAR dedi ki...

Ellerine sağlık Gülay'cım. Çok güzel olmuş...

Adsız dedi ki...

gülay yaptığın kurabiyeler ve bloğunda yer verdiğin için sana çok teşekkür ederim.inan kurabiyelerin çok güzeldi.melüt te herkes kurabiyeleri sordu ve beğendiler.elllerine sağlık

Adsız dedi ki...

Tatli bebishe saglikli uzun ömürler diliyorum.
Kurabiyeler de harika görünüyor, ellerine saglik. Sevgiler.

angel dedi ki...

slm arkadaşım
bebiş çok tatlı maşaalh kurabıyelrde çok guzel çok hoş olmuş.ellerıne sağlık sevgıler

Saglıklımutfak dedi ki...

Canım tebrik ederim gerçekten süper gözüküyorlar. bebiş de ayrı bir şirin:)

Sevil Şahin dedi ki...

gülayım bayıldım canım ellerine sağlık harika olmuş..
hayırlı siparişler inş. balım
sevgiler

ZUHAL dedi ki...

Merhaba ben Ankaradan Zuhal.blogunuza bugün tesadüfen rastladım.Kurabiyelerinize bayıldım.çok güzel yapmışssınız ellerinize sağlık.Bu arada arkadaş toplantınızda harika.İnşallah bizde Ankara'da böyle bir şey yaparız.Sevgiyle kalın.

raybanoutlet001 dedi ki...

michael kors handbags
coach outlet online
salomon boots
cleveland cavaliers jerseys
jacksonville jaguars jersey
nike trainers shoes
giants jersey
coach factory outlet
coach factory outlet
nike air jordan

zzyytt dedi ki...

golden goose superstar
nike react
longchamp bags
michael kors handbags
yeezy
moncler
bape hoodie
kobe 9
air jordans
yeezy boost 350

Unknown dedi ki...

kobe 9
golden goose
adidas ultra boost
jordan 13
golden goose
goyard online
golden goose starter
fila
nike huarache
kevin durant shoes