Bu Blogda Ara

22 Mayıs 2010 Cumartesi

1 Şeklinde Doğum Günü Pastası

Kırklareli'ndeki kuzenim Serkan ve eşi Nihan aylar önce bir arkadaş toplantılarında benim bloğumdan bahsetmişler. Daha sonra Rükiye hanım bloğumu ziyaret ederek yaptığım pastaları çok beğendiğini ve oğlu Efe Bera için doğum günü pastası hazırlaya bilirmiyim diye kuzenim aracılığı ile sorduğunda, olur da ulaşım nasıl olacak dedim? Daha sonra formüller düşündük Nihan ile birlikte, ben tüm malzemelerimi alıp bir gün önceden Kırkareline gidecektim. Nihan ile birklikte hazırlamayı düşünürken kardeşimin eşi Nihat iş dolayısıyla doğum günü olacağı tarihte Kırklareli'nde olması gerektiğini ve pastayı götürebileğini söyleyince sevindik.. Pasta her zamanki en çok tercih edilen kakaolu pandispanya, çikolatalı krema ayrıca ara katlarına çikolata kaplı antep fıstığı ve damla çikolatadan oluştu... Kuzenim ve eşi doğum gününe davetliydiler ve tüm davetlilerin yorumlarını bir bir söylediler.. Görünüm ve özellikle lezzetini beğenmeleri haberi beni çok mutlu etti....
Efe Bera'ya burdan doğum gününü kutlar, nice mutlu, sağlıklı ve uzun bir hayat diliyorum...

9 yorum:

umutluhayat dedi ki...

çok nefis birpasta olmuş.ellerinize sağlık

Özlem Avcı-mutfaktayimm dedi ki...

Merhabalar,
Ayşe Yaman'ın sponsorluğun da yaman etkinlikler çerçevisin de KREM ŞANTİLİ TATLILAR aktivasyonunu bu ay ben üstlendim. Krem şantili tüm tatlıları sayfamda paylaşabilirsiniz. Katılım tarihi 15 Mayıs-15 Haziran arası olacaktır. Sizde davetlimsiniz. Ayrıntılar için http://mutfaktayimm.blogspot.com adresim'den bana ulaşabilirsiniz. Harika tarif ve fotoğrafınızıi bekliyorum...
Sevgiler...

ZUHAL dedi ki...

Gülaycım süpersin.Çok güzel gözüküyor pastan.Tasarım harika.Bir de taa nerelere gitmiş.Tebrikler...

ZUHAL dedi ki...

Gülaycım süpersin.Çok güzel gözüküyor pastan.Tasarım harika.Bir de taa nerelere gitmiş.Tebrikler...

pasta caddesi dedi ki...

canım ya cidden çok iddialı olmuş, ellerine sağlık. sevgiler,

tolunay

Narince dedi ki...

Yapılış maceralı olmuş ama sonuç harika görünüyor. Ellerine sağlık sevgili Gülay.

Unknown dedi ki...

gülaycığım çok güzel bir pasta .kutlarım.

Unknown dedi ki...

nike dunks
longchamp longchamps
derrick rose shoes
asics kayno
adidas superstar shoes
gucci belt
nike dunk shoes
tom ford sunglasses
adidas pure boost
off white clothing

raybanoutlet001 dedi ki...

zzzzz2018.4.14nike blazer
kate spade sale
oakland raiders jerseys
packers jerseys
kate spade sale
christian louboutin shoes
christian louboutin outlet
coach outlet store online
michael kors uk
cheap mlb jerseys