Bu Blogda Ara

5 Ocak 2010 Salı

Blogcular Buluşması

Öncellikle 2010 yılınızın sizlere sağlık, mutluluk, huzur ve başarı getirmesini diliyorum. 26 aralıkta sevgili Özge'nin düzenleği blog yazarları buluşmasına katıldım. Kendisi bir kez daha burdan çok teşekkür ediyorum, böyle güzel bir günü bizlere yaşattığı için.. Yayınlamak için biraz geç kaldım. Diğer bloglarda çoktan görmüşsünüzdür:) Ama yine de güzel geçen bir günü benim de arşivimde olsun istedim.. Fotoğrafları gönderen arkadaşlara da çok teşekkür ediyorum..Ben sohbet etmekten bir kare bile fotoğraf çekemedim:)

4 yorum:

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Bu buluşam keşke İzmirli blogcularda da gerçekleşse.Sevgiler.Mine

http://www.lezzetibol.com dedi ki...

Ne güzel bir gündü değil mi canım.
Bende makinemi yanımda getirmeme rağmen hiç resim çekemedim:))))))))
Allah çekenlerden razı olsun.

Seni çok öpüyorum

Yine görüşmek üzere

sevgilerimle

Adsız dedi ki...

HERSEY GUZEL OLMUS BU YAZIYI OKUYAN OLURSA YRADIM ETSİN BLOGGERE GİREMİYORUM FAACOK DA NAİLE BABA JOJO06A5BLOGCU BLOGGERDE JOJO06A5 VE NAİLE41 2 SİTEYEDE GIREMIYORUM LÜTFEN VARDIM ARKADASLAR

raybanoutlet001 dedi ki...

ralph lauren outlet
polo ralph lauren
air huarache
hermes belts
christian louboutin outlet
christian louboutin shoes
detroit lions jerseys
cardinals jersey
minnesota vikings jerseys
coach outlet