Bu Blogda Ara

24 Ocak 2010 Pazar

Muzlu Bisküvili Toplar

malzemeler:
  • 2 adet muz(püre halinde)
  • 1.5 paket petibör bisküvi(dövülmüş)
  • 50 gr. margarin (eritilmiş)
  • 50 gr. beyaz çikoata(bennari usulu eritilecek)
  • 1/2 su bardağı ceviz (iri dövülmüş)
  • 1/2 su bardağı süt
  • 1 yemek kaşığı pudra şekeri
  • 1 yemek kaşığı kakao
  • pasta süsü

yapılışı: Büyük bir kasede pasta süsü hariç tüm malzemeleri koyup, kaşıkla tüm malzemeler özleşene dek karıştırın. Ceviz büyüklüğünde parçalar kopartıp, elinizde yuvarlayın. Pasta süsüne bulayıp, truff kağıtlarına koyup, servis tabağına dizin.

not: Petibör yerine muzlu bebe bisküvi , beyaz çikota yerine bitter çikolata kullanabilirsiniz.

afiyet olsun...

16 yorum:

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Goruntu muhtesem canim, ellerine saglik!

Sevtap dedi ki...

nefis gözüküyor canım ellerine sağlık

Sevil Şahin dedi ki...

tatlım ellerine saglık nefis olmuş süper bir iki tane alayımmı izin var mı :))

Unknown dedi ki...

Canim ellerine saglik deneyecegim bende son gönlerde iki deyisik tarif denedim buna benzer gercekten hem nefis hem piratik sunumun harika görünüyor afiyetler olsun

made in funda dedi ki...

MUHTEŞEM BİR GÖRÜNTÜ.ELLERİNE SAĞLIK CANIM...

Rozerin'in Annesi dedi ki...

Ellerine saglik...bir tane aldim.;)..nefis gorunuyor..

Hayattan Azıcık dedi ki...

süper görünüyor :) ellerine sağlık.

LEZZETİKRAM dedi ki...

gülaycım muhteşemler atıştırmalık toplar süüper
ellerine sağlık
sevgiler

EZGİLİ TARİFLER dedi ki...

ellerine sağlık harika olmuş bu toplar.sevgiler

Beyaz Kkelebek dedi ki...

harika harikaa.. ağzım sulandi valla :) ellerine sağlık

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım ellerine sağlık görüntü yedi bitirdi beni:)))

Narince dedi ki...

Hep böyle özenlisin sevgili Gülay. Evde, günlük hayatta da derli toplu biri olduğunu düşünüyorum. Yanlış mı?
Bu arada seni komşu bloglar listeme ekliyorum. sağlıcakla kal.

http://www.lezzetibol.com dedi ki...

Canım harika görünüyor. Eminim lezzeti de öyledir. Bayıldım.
Ellerine sağlık canım
sevgiler

Betus dedi ki...

hımmm nefis ve pratik denemeye değer tariflerin var izleme listeme alıyorum

Adsız dedi ki...

süper görünüyor denemek istiyorum ama beyaz çikolatam yok. olmasa olmaz mı?

Unknown dedi ki...

converse outlet store
yeezy shoes
kyrie 4
adidas yeezy boost
golden goose sneakers
nike sneakers for women
kd shoes
james harden shoes
af1
air max 2018