Bu Blogda Ara

11 Ocak 2010 Pazartesi

Gökçesu Pilavı

malzemeler:
  • 1 kase pirinç
  • 1 adet havuç
  • 1 su bardağı haşlanmış nohut
  • 1 çay bardağı iri kıyılmış ceviz
  • 1/2 demet dereotu
  • tuz
  • sıvıyağ

yapılışı: Tuzlu ve ılık suda pirinçi ıslatın. 20-25 dakika bekletin. Yıkayıp, süzün. Tencereye sıvıyağ koyup, pirinçi kavurun. Rendelenmiş havuçu ilave edip karıştırın. Haşlanmış nohutu ilave edip, tuz ve yeteri kadar kaynar su veya et suyu koyun. Pilavı pişirin, dinlendirin. İçerisine kıyılmış dereotu ve iri kıyılmış cevizi ilave edin.

afiyet olsun...

5 yorum:

Saglıklımutfak dedi ki...

güyacığım ne gzüel isim bu böyle . eline sağlık. nefis gözüküyor

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Bu pilav tam benlik olmuş. Nohutlar ne güzel görünüyor:)

Ellerine sağlık Gülaycım..

tub@ dedi ki...

Ellerine sağlık canım, ismi de kendi de çok güzel pilavının..

sevgiler

Sevil Şahin dedi ki...

GÜLAYIM ELLERİNE SAGLIK HAMARAT ARKADAŞIM BENİM BEN HEP DERİM SENİ ALAN YAŞADI :))
CANIM BENİM AFİYET BAL OLSUN
TATLIM BU İSİMDE NE ÖYLE ÖZEL BİR NEDENİ VAR MI MERAK ETTİM :))

oznurunelemekleri dedi ki...

merhaba hemşerim aranıza yeni katıldım bende aslen çorluluyum gökçesu pilavi gercekten su gibi görünüyor ellerine saglık