Bu Blogda Ara

28 Ocak 2010 Perşembe

Portakallı Bisküvi Topları

malzemeler:
  • 1.5 paket petibör bisküvi
  • 2 yemek kaşığı kakao
  • 1 paket vanilya
  • 100 gr. eritilmiş margarin
  • 3 yemek kaşığı pudraşekeri
  • 1 bardak portakal suyu
  • 1 çay bardağı iri çekilmiş fındık
  • üzeri için:
  • renkli pasta süsü yada hindistan cevizi

yapılışı: Bisküvileri rondoda un haline getirin içine, kakao, vanilya, margarin, pudra şekeri, portakal suyu ve fındığı katıp yoğurun, cıvık olursa bisküvi ekleyin. Ele yapımayacak hale gelince ceviz büyüklüğünde parçalar koparıp top yapın pasta süsü veya hindistan cevizine bulayıp servis tabağına dizin. Buzdolabında saklayın.

afiyet olsun...

22 yorum:

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Gülaycım yine muhteşem bir tarif.Her gördüğümü yapayım diyorum sonrada diğeri gelince unutuyorum.Ellerine sağlık.Sevgiler.Mine

Sevil Şahin dedi ki...

hızına yetişemiyorum kız bu ne hız böyle bak geldiğimde bundan istiyorum listeye al :))

Hayattan Azıcık dedi ki...

Harika bir tarif canım görüntüsü yeter..

Şehnaz dedi ki...

gülaycım yine harika bir tarif..ellerine sağlık.....

kartanesi dedi ki...

çok hoş görünüyorlar, ellerinize sağlık.
minik renkli kağıtları nereden alıyorsunuz? genelde büyük muffin kağıtlara rastlıyorum.

Narince dedi ki...

Hakikaten bu nasıl bir hızdır? Yetişebilene aşk olsu. Ben de tatili fırsat bilip biraz deneme yaparım diyordum ama yavaş gidiyorum yine. Seni örnek almalıyım Gülaycığım seni.

EZGİLİ TARİFLER dedi ki...

GÜLAYCIM HARİKA OLMUŞ.ELLERİNE SAĞLIK.TATİDE TÜM GÜN EVDELER YA ÇOCUKLAR DEĞİŞİK TATLAR DENEMEK İSTİYORLAR.MUTLAKA DENEYECEĞİM.SEVGİLER.

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Misler gibi portakal kokulu harika toplar bunlar bayıldım...Ellerinize sağlık...
Sevgiler...

www.gonuluncelezzetler.com/

gülay dedi ki...

kartanesi güzel yorumun için çok teşekkürler.. ben muffin ve truff kağıtlarını http://www.yukselpastacilik.com/ adresinden aldım. yeri ist/eminönünde.. istanbul dışında iseniz internet adreslerinden sipariş verebilirsiniz.. kutu içinde yanılmıyorsam 750 adet renk renk var ve fiyatı 6 tl. umarım yardımcı olabilmişim..
sevgilerimle...

TWOHAF dedi ki...

İNSAN AÇ OLARAK BU BLOGTA DOLAŞINCA YUTKUNMAYA BAŞLIYOR :)

kalpkurabiye dedi ki...

ellerinize sağlık nefis görünüyorlar...

eldivenlerim dedi ki...

görüntü muhteşem, ellerine sağlık arkadaşım.....

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

pek şirinler ellerıne sağlık bir başlasam yemeye acaba kaç tane yerım kı sanırım hepsini..

Sevgilerle..

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

nefis görünüyor bu toplar,ellerine sağlık canım
sevgiler

LEZZETİKRAM dedi ki...

ayy ay bu saatte canım çekti bak şimdi ,aldım birtane
ellerine sağlık canım
sevgiler

angel dedi ki...

cok cici olmus bayildimm tadi kimbilir enfestir elelrine saglik cnmmm

tub@ dedi ki...

ooo ellerine sağlık Gülay'cım döktürmüşsün yine Maşallah :)


kızımla hemen 3 hatta beşer tane alıyoruz :))


sevgiler canım

Fatma dedi ki...

Ellerinize saglik cok hos ve lezzzetli gorunuyorlar
sevgilerle (evimizdeki lezzetler)

made in funda dedi ki...

eline sağlık canım.harikalar...

Behiye Sönmez dedi ki...

Muzlu bisküvili toplarını çok beğenmiştim oğluşum buna bayılır diye düşünürken şimdi de portakallı da takıldım ikisi de çok güzel olmuş ellerine sağlık
sevgilerrr ..

Adsız dedi ki...

Bunlar pismeyecek mi ??

gülay mutfakta dedi ki...

evet pişmeyecek :)

sevgilerimle