Bu Blogda Ara

6 Ocak 2010 Çarşamba

Muzlu Muhallebi

malzemeler:
  • 1 litre süt
  • 2 çorba kaşığı un
  • 2 çorba kaşığı nişasta
  • 1 su bardağı şeker
  • 1 yumurta sarısı
  • 2 adet muz
  • 100 gr. margarin
  • 1 paket vanilya
  • süslemek için renkli granül şeker yada rendelenmiş çikolata

yapılışı: Bir tencereye sütü, unu, nişastayı, şekeri ve yumurtayı alıp, çırpın. Kısık ateşte göz göz olup koyulaşıncaya kadar pişirin. Margarin ve vanilyayı ilave ettikten sonra tencereyi ateşten alın. Servis kaselerine muz doğrayıp, üzerine muhallebi dökün. Soğuduktan sonra renkli granül şeker yada rendelenmiş çikolata ile süsleyin.

afiyet olsun...

11 yorum:

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Mımm muzlu olan herşeyi çok severim:)

ellerine sağlık Gülaycım..

tub@ dedi ki...

Ellerine sağlık tatlım :)

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Muzlu muhallebi çok nefistir.Elinize sağlık.Mine

Sevil Şahin dedi ki...

canım çok iyi bir zamanla ma aklımdan diyordum söyle guzel muzlu birseyler olsada yesem diye senin tarifini gördüm off ben şimdi akşamı nasıl etcem ya :((
sana afiyet bal olsun löp löpde et olsun hahahaha
bensiz yiyorsun ya ondan dedim et olsun diye :)))

LEZZETİKRAM dedi ki...

muz ve sütün buluşması ,eminim harikadır ellerine sağlık
sevgiler

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım nasılda çekti şimdi ellerine sağlık gülaycığım...

MUTFAKISTAN dedi ki...

ELLERINE SAGLIK NEFIS OLMUS
SEVGILER

Şehnaz dedi ki...

sütlü tatlıları çok severim ama hiç muzlu denememiştim..ellerine sağlık canım...

Unknown dedi ki...

Canim benim blogumda senin icin bir cicek var alirsan sevinirim sevgiler öptüm.

made in funda dedi ki...

eline sağlık.bayılırım..

Unknown dedi ki...

muhallebinin rengi koyu olmuş, muzlar dipte ise nedeni nedir?