Bu Blogda Ara

27 Ocak 2010 Çarşamba

Antep Fıstıklı Kurabiye

Kurs arkadaşlarım için hazırladığım kurabiyeler... Çok beğenilmişti.. Kaç haftadır tarifini yayınlamamı bekliyorlar:)
malzemeler:
  • 1 su bardağından bir parmak fazla un
  • 1/2 su bardağı irmik
  • 1/2 su bardağı şeker
  • 1 su bardağı toz antep fıstığı
  • 125 gr. margarin (oda sıcaklığında)
  • üzeri için:
  • pudra şekeri

yapılışı: Derin bir kaba unu alın. Üzerine irmik, toz şeker, toz antep fıstığı, margarini ekleyin ve iyice yoğurun. Üzerini nemli bir bezle örterek buzdolabında yarım saat dinlendirin. Fındık büyüklüğüde parçalar kopartıp elinizde yuvarlayın. Yağlı kağıt serili fırın tepsisine dizin. Önceden ısıtılmış 170 derece fırında 20 dakika pişirin. Üzerine pudra şekeri serpin yada eritilmiş çikolata gezdirin...

afiyet olsun...

7 yorum:

Hayattan Azıcık dedi ki...

Çok güzel görünüyor müsaitmisin çaya sendeyim :)

kalpkurabiye dedi ki...

ellerinize sağlık nefis görünüyorlar...

kalpkurabiye dedi ki...

ellerinize sağlık nefis görünüyorlar...

Bengü-www.pemberehber.com dedi ki...

Çok güzel bir tarif, çok ta hoş gözüküyorlar. Ellerine sağlık Gülay'cığım. İrmikli bir kurabiye olması çok farklı. Deneyeceğim mutlaka.

Fatma dedi ki...

Ellereinize saglik Gulay hanim kurabiyeyi yaptim harika oldu iznizle hemen paylasmak istiyorum blogumda..

Fatma dedi ki...

Ellereinize saglik Gulay hanim kurabiyeyi yaptim harika oldu iznizle hemen paylasmak istiyorum blogumda..

kokk dedi ki...

kurabiyeyi yaptim biskuvi deseymissiniz keske.kagit gibi ve vicik vicik birsey oldu tskler...