Bu Blogda Ara

25 Aralık 2009 Cuma

Meyve Soslu Kedi Dilli Pasta

Gün menüsü için hazırladığım pasta... Trimusu yapmak için başladım, böyle bir pasta ortaya çıktı:) Arkadaşlarım tarafından hem görüntü hem tad olarak çok beğenildi..

malzemeler:

  • 1 paket kedi dili bisküvi
  • krema için:
  • 3 su bardağı süt
  • 4 çorba kaşığı un
  • 4 çorba kaşığı şeker
  • 2 adet yumurta sarısı
  • 1 paket labne (200 gr.)
  • 1 paket vanilya
  • 1 paket hazır meyveli sos
  • ayrıca:
  • bisküvileri ıslatmak için 1 su bardağı süt+1 tatlı kaşığı nescafe
  • kakaolu granül şeker

yapılışı: Krema için bir tencerede önce çırpma teli ile şeker ve yumurtayı çırpın. Unu ekleyin, karıştırın. Sütü azar azar ilave edip karıştırın ve ocağa alın. Çırpma teli ile sürekli karıştırarak muhallebi kıvamına gelene dek pişirin. Ocaktan alınca vanilyayı ekleyip karıştırın. Biraz ılınınca peyniri ekleyin ve çırpın. Baton kek kalıbını streç flim ile kaplayın. Muhallebini 1/3 dökün. Bir bardak süt ile nescafe karışımını hazırlayın. Bisküvileri bu karışımda ıslatın ve muhallebinin üzerine dizin. Sonra tekrar muhallebi+bisküvi, muhallebi+bisküvi dizin. En 2-3 saat buzdolabında bekletin. Servis tabağına ters çevirip, arkasında tarife göre hazırladığınız meyve sosu üzerine dökün, üzerini glanizür şekerle süsleyin.

afiyet olsun....

27 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım muhteşem bir görüntü ellerine
sağlık öpüyorum...

Pembe Tatlar dedi ki...

Ooo gülaycığım ellerine sağlık canımm....

Görüntü şahane..

Şehnaz dedi ki...

gülaycım,valllahi harika bir tarif olmuş...ellerine sağlık..

mutfaktakizaman dedi ki...

vayyyy cok guzel bir goruntu olusmus leezetini dusunmek bile istemiyorummm...

ellerine saglik becerikli hatun:)

sevgi dedi ki...

bu nasıl bir pasta.. yine döktürmüşsün, ellerine sağlık..

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Benim de beğendiğim bir lezzet ellerine sağlık nefis görünüyor.

Canan dedi ki...

Ellerine sağlık tatlım. Pastan müthiş bir görüntüye sahip. Tatlı tatlı bana oradan gülümsüyor ama kusyra bakmasın di-yet-te-yimmmm:(

Öpüldün
Canan

mutfakcini dedi ki...

Ellerine sağlık canım .Tanıştığımıza çok memnun oldum ;) sevgiler.

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

canım harika herşey buıgünde çok güzeldi seni tanıdığıma memnun oldum..

Canım izleyiciler bölümü koysana canım yerleşim gaggetten seni izlemey alalım :)

Sevgiler
Meloş

MAVİ TUTKU dedi ki...

Pasta çok güzel. Kırklarleli doğumlumusunuz sizz, annem kaynarcalı benim, biliyorsunuz değilmi orayı.

aleyna dedi ki...

gülaycım ellerine sağlık.bende bu şekilde deneyeceğim.sevgiler arkadaşım

Rakunt ideas dedi ki...

Canım seni tanıdığıma çok mutlu oldum.Yemekler nefis detaylı gezeceğim sonra:))

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Gülay Hanım Merhaba,pastanız çok nefis görünüyor.Tadınında harika olduğuna eminim.Sizi kendi bloğumdan izliyorum.Tarifleriniz ve bloğunuz gerçekten izlenmeye değer.Sunumlar çok özenli ve güzel.Ellerinize sağlık.Sevgiler.Mine

Unknown dedi ki...

süper gorunuoo ellerine saglık cnm:)bulusma katılımın için saol...

ARZU - ENGÜZELTATLAR dedi ki...

Merhaba Gülay,

Tanıştığımıza çok memnun oldum arkadaşım. Pasta süper görünüyor. Ellerine sağlık. Sevgiler...

PAPATYA PRENSES dedi ki...

çok enfes görünüyor,insanın aklını başından alacak türde:)

ellerine sağlık Gülaycım.

Syhn dedi ki...

acıktığımı farkettim :)

Aybike Ceylan dedi ki...

Ellerine saglik Gulay'cigim,

Harika olmus, nefis...

Saglikli, mutlu, huzurlu guzel bir sene diliyorum.

Ballı Cimcime dedi ki...

Enfes gözüküyor canım ellerine sağlık, iyi seneler..

birsence dedi ki...

Evinizden pasta,börek,çöreğin eksik olmadığı,kalbinizin tatlı anılarla dolacağı,sağlığınızın tam kıvamında olduğu,cebinizin tıkır tıkır para kaynadığı,neşenizin kulak memesi yumuşaklığında olduğu ,birseninmutfagi.com 'u ziyaret etmediğiniz bir gününüzün bile geçmediği bir yıl diliyorum....

Afiyetle kalın Birsence'de kalın...

Limonlu Kek dedi ki...

Tüm yılların en güzeli umarım bu yıl olur. Mutluluk, sağlık ve dopdolu geçecek güzel bir yıl diliyorum. İyi senelerrrr :)

Betül KAVAL dedi ki...

Canım Yeni Yılın bir önceki yıldan daha bereketli sağlıklı ve huzurlu geçmesi dileği ile

Sevgiler Öpüyorum.

Unknown dedi ki...

Bulutsuz gökyüzü senin olsun demiştim; ümitlerin solmasın, tükenmesin diye. Yeni yılda hiç ümitsiz kalmaman ve hayallerine kavuşman dileğiyle..Mutlu Yıllar...

hanife dedi ki...

tık tık nerdesin mutlu huzurlu sağlıklı bir yıl dilerim

iskender dedi ki...

güzel bir yazı. teşekkürler.

hd film dedi ki...

teşekkürler tarif için en kısa sürede bir film izlemeden önce yapıp yiycem

HD film izle dedi ki...

Gerçekten HD film izledikten sonra kendime getirdi bu yemek beni :)