Bu Blogda Ara

16 Aralık 2009 Çarşamba

Yoğurtlu Brokoli Salatası

Zeynep'in doğum günü menüsü için hazırladığım salata.. Aslında başka bir salata yapacaktım ama evde bol miktarda brokoli olduğu görünce ve evdeki diğer malzemeler ile bu salatayı yaptım:) Ölçü veremiyorum siz kişi sayınıza göre ayarlayabilirsiniz..
  • malzemeler:
  • brokoli
  • karnıbahar
  • havuç
  • mısır
  • sosu için:
  • sıvı yağ
  • limon
  • üzeri için:
  • yoğurt
  • nane,pul biber, karabiber
  • süslemek için:
  • mısır
  • yeşil dolma zeytin

yapılışı: Brokoliyi, karnıbaharı ve havuçu haşlayın. (Ben brokoli ve havuçu buharda, karnıbarı su da haşladım.) Servis tabağında haşladığınız sebzeleri ve mısır ile karıştırın. Sıvı yağ, limon ile hazırladığınız sosu üzerine dökün ve karıştırın. Bir kasede yoğurt, pul biber ve karabiberi çırpın. üzerine dökün. Mısır ve dilimlenmiş dolma zeytinle süsleyin.

afiyet olsun...

6 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım hem şık,hem leziz,hem sağlık
dolu bir salata olmuş ellerine sağ
lık öpüyorum...

Unknown dedi ki...

Ellerine saglik canim nefis bir salata olmus

Sevil Şahin dedi ki...

hımm olsada yesem çok severim..
kız menüm hazırmı ne zaman gelcez sana ..

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK GÜLAYCIĞIM AH ŞU BROKOLİNİN TADINA HİÇ ALIŞAMADIM
GÖRÜNTÜ ÇOK GÜZEL

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım ellerine sağlık....

Mutlaka deneyeceğim...

drmeads dedi ki...

Buy Runtz Weed
Buy Runtz online
Buy Frosties Runtz online
Buy banana Runtz online today
Buy Ether Runtz online
Buy Buddha's Hands Runtz online
Buy Hawaiian Runtz online
Buy MoneyBagg Runtz online
Buy Runtz Online
Buy Runtz OG online