Bu Blogda Ara

1 Kasım 2009 Pazar

Sirkeli Poğaca

Zeynep'in diş buğdayı menüsü için hazırladığım poğacalar...
Malzemeler:
  • 1 paket eritilmiş margarin
  • 1 çay bardağı sirke
  • 2 çay kaşığı tuz
  • 1 tatlı kaşığı tozşeker
  • 1 paket kabartma tozu
  • Aldığı kadar un
  • içi için:
  • beyaz peynir
  • maydanoz
  • Üzeri İçin:
  • 1 yumurta sarısı
  • Çörek otu, susam

Yapılışı: Margarin ,sirke, tuz ve şekeri karıştırıp içine unu ve kabartma tozunu ekleyelim. Kulak memesi yumuşaklığında yoğurduğumuz hamurdan cevizten biraz büyük parçalar kopartıp elimizle düzleyip içine hazırladığımız peynirli harçtan(istediğiniz harçta hazırlayabilirsiniz, yada boşta yapabilirsiniz) koyup yuvarlayıp, yağlanmış fırın tepsisine dizelim. Üzerine yumurta sarısı sürüp çörek otu ve susam serpelim. Isıtılmış 180 derece fırında kızarana kadar pişirelim.

afiyet olsun...

10 yorum:

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Mımmm kıyır kıyır ne kadar güzel görünüyorlar.

Ellerine sağlık teyzesi:)

mutfaktakizaman dedi ki...

ellerine saglik canim nede guzel olmustur kiyir kiyir mis...

Pembe Tatlar dedi ki...

Kesinlikle kıyr poğaçalar herzaman favoriödir ellerine sağlık canım....

mihri dedi ki...

canım benim ...çok başarılısın başarılarının devamını diliyorum ..öpüyorum seniiii

Unknown dedi ki...

Sanirim bu pogacayi benden baska deneyen olmamis :)
Ben deneyen biri olarak, (normalde tatmadigim seyleri denememe gibi bi huyum var) bayildim, harikaydi, tam aradigim lezzetdi, firindan cikarken biraz yumusaklardi pogaca tadinda, ben daha kitir sevdigim icin firinda biraz daha beklettim, ekstradan mahlepde kattim, cok yakisti, tarif icin tesekkurler, benimde ellerime saglik :)

Adsız dedi ki...

Gülay Hanım,
Öncelikle ellerinize sağlık.O güzel elleriniz dert görmesin.Ben bu poğaçayı yapmak istiyorum.Ama bir çay bardağı sirke konusunda tereddütüm var.Acaba sirke çok değil mi?
Sevgiler.
Rüya

gülay mutfakta dedi ki...

rüya canım,
sirke fazla değil, sıkça yaptığım bir tarif.. sirke güzel bir kıtırlık veriyor.. denersen yorumu beklerim:)

sevgilerimle

Unknown dedi ki...

qzz0724
tory burch outlet
fila shoes
adidas outlet
ugg boots
cazal sunglasses
coach outlet online
coach outlet
new balance shoes
knicks jerseys
air max 90

Adsız dedi ki...

movies123. if you like watching movies, go in there. thank you

Adsız dedi ki...

123movies community. Your site provided us with valuable info to work on. You have