Bu Blogda Ara

12 Kasım 2009 Perşembe

Fındık Kurabiye

Tarifimi P.D.Ç.S Etkinliğinin bu ayki ev sahibesi Ferah arkadaşıma gönderiyorum ve kolay gelsin diyorum..
  • malzemeler:
  • 2 su bardağı un
  • 125 gr. margarin
  • 1 çay bardağı nişasta
  • 1 su bardağı pudra şekeri
  • 1 paket vanilya
  • 1 çay bardağı dövülmüş fındık
  • üzeri için:
  • 1/2 çay bardağı pudra şekeri
  • 2 tatlı kaşığı kakao

yapılışı: Bir kaba unu eleyip, ortasını havuz şeklinde açın. Oda sıcaklığındaki margarini, nişastayı, pudra şekerini, vanilyayı ve dövülmüş fındığı ekleyip, yoğurun. Hamurdan parçalar koparıp avucunuzda yuvarlayın. Yağlanmış fırın tepsisine dizin. Önceden ısıtılmış 180 derece fırında üzerleri pembelişinceye kadar pişirin. (15-20 dakika)Pişen kurabiyeleri bir servis tabağına alın. Bir kasede pudra şekeri ile kakaoyu karıştırın. Karışımı kurabiyelerin üzerine eleyip, servis yapın..

afiyet olsun...

10 yorum:

Pembe Tatlar dedi ki...

Tabakta bi kuırabiye bukadarmı talı durur:))
Ellerine sağlık canım gerçekten harika gözüküyorlar...

boncuk mutfakta dedi ki...

Eline sağlık Gülaycığım.Çok can çekici ,çok zarif görünüyor.

mutfaktakizaman dedi ki...

ellerine saglik canim ne sirin duruyorlar oyle finduk finduk;)))

Ilker Erdem dedi ki...

Canim merhaba, cok guzel bir goruntu. Super...
Sevgiler

tub@ dedi ki...

Ellerine sağlık canım,nefis görünüyor
sevgiler

aygununmutfagi.blogcu.com dedi ki...

gülay hanım merhaba ben aygün maşşallah siteniz harika bütün kategorileri gezdim sayılır.bir kaç tarifinizide yapmayı düşünüyorum bloğuma ekleyince linkinizi veririm bi sakıncası yoktur umarım elinize kolunuza sağlık

aygün dedi ki...

gülay hanım merhabaherşey çok güzel maşşallah.galiba bütün kategorileri gezdim sayılır bir kaç tarifde denemeyi düşünüyorum.benimde bi bloğum var (aygununmutfagi.blogcu.com)eğer tariflerinizden yaparsam linkinizi yayınlarım bi sakıncası yoktur umarım. elinize kolunuza sağlık

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK CANIM KURABİYEYİ PEK SEVMİYORUM .AMA SUNUMUN ÇOK CAZİP GELDİ BİRDEN SEVMEYE BAŞLADIM:)
SEVGİLER

Adsız dedi ki...

merhaba Gülay Hanım sitesinizi bir süredir takip ediyorum. İlk olarak ağlayan pastayı denedm hayatımda yediğim en güzel ağlayan pastaydı misafirlerim bayıldı. bende tabiki çokk mutlu oldum. dün akşamda bu kurabiyeyi denedim benimki tam kızarmadı beyaz kaldı. üzerine sadece pudra şekeri eledim. tadı ise gayet başarılı çokk hoşuma gitti. Umuyorum ki akşamki misafirlerimde bayılacak. tarifleriniz ve emeğinz için sonsuz teşekkürler. çoğu sitelerde denemelerim basarısız oluyodu. yazan miktar yaa fazla ya az geliyodu. fakat sizin ki tam geliyo. kurabiye için ölçüler tam oldu. tarifler araştırmayı denemeyi seviyorum ama sonu hüsran olunca malzemeye emeğime acıyorum. başarılı tariflerini tereddütsüz deniyorum ve denemeye ewam edicem iyi günler..

Adsız dedi ki...

gülay hanım ben yasemin tarifleriniz çok süper ama devamı niye gelmiyor ben sizin yeni tariflerinizi bekliyorum inanın sizin tarifler kimsenin tariflerine uymuyor sen bitanesin