Bu Blogda Ara

12 Kasım 2009 Perşembe

Sosisli Tava Böreği

Hafta sonu yaklaşmışken size güzel bir kahvaltı önerisi... Ben bu böreği dün sabah yaptım. Bizim ev halkı çok beğendi..
malzemeler:
  • 3'er adet patates ve sivri biber
  • 3'er adet yumurta ve domates
  • 1/2 demet dereotu
  • 3 çorba kaşığı un
  • 1 su bardağı beyaz peynir(rendelenmiş)
  • 1'er çay kaşığı pulbiber, karabiber
  • 2-3 adet sosis

yapılışı: Sosisleri halka halka doğrayın. Patatesleri rendeleyin. Biber ve domatesleri doğrayıp, dereotunu ince kıyın. Sebzeleri ve sosisleri karıştırın. Çırpılmış yumurta, un, rendelenmiş beyaz peynir, pulbiber ve karabiberi ekleyip karıştırın. Karışımı yapışmaz yüzeyli bir tavaya dökün. Her iki tarafını iyice kızartın. Dilimleyip sıcak servis yapın.

afiyet olsun...

16 yorum:

pelince dedi ki...

Çok leziz bir tarif,benim kuzular buna bayılır işte.. çok sağol .. ellerine sağlık..
güzel bir hafta sonu diliyorum..

hunerlieller dedi ki...

haftasonu kahvaltısı için harika bir tarif.nefis görünüyor.elinize saglık.sevgiler.

Canan dedi ki...

Gülay'cım ellerine sağlık. Müthiş bir dilim. Ben bunu sabah, öğlen, akşam her öğünde yiyebilirim:)

Öptüm şeker
Canan

keskinli dedi ki...

canim kahvaltiyi birak her ögün yerim ben bunu enfes görünüyor ellerine saglik sevgiler hayirli cumalar canim

Disalce dedi ki...

ellerine sağlık canım..güzel bir tarif...

nefis görünüyor..

élif(keyf-i mutfak) dedi ki...

pratik ve lezzetli bir börek..tava böreği diyince yufkayla zannettim..ama gerek yokmuş..deneyeceklerim arasında canım..ellerine sağlık..

Betül KAVAL dedi ki...

hımm nefis our evt kahvaltı için. ellerine sağlık.

svgiler

aleyna dedi ki...

GÜLAYCIM ELLERİNE SAĞLIK.HEM PRATİK HEMDE LEZZETLİ.EV HALKINA AFİYET OLSUN

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Cok istah acici olmus:) Ellerine saglik!

Pembe Tatlar dedi ki...

Hafta sonu için süper bir lezzet ellerine sağlık canım...

made in funda dedi ki...

ELİNE SAĞLIK CANIM.NEFİS OLMUŞ..

Adsız dedi ki...

kesinliklee nefisss

ellerine sağlık
sevgiler

Unknown dedi ki...

ellerinize saglik olsun,pazar kahvaltimiz için ideal bir tarif,
tesekkurler...
sevgiyle kalin...

mutfaktakizaman dedi ki...

ellerine saglik canim hafta sonunu birak ben haftada icide yapar yerim bunu;)))

Adsız dedi ki...

deneyip yazsaydınız keşke bu yorumlarınız hiçkimseye yardımcı olmuyo

Adsız dedi ki...

Ben denedim tava biraz küçük geldi sanırım çok kalın oldu iki seferde kızartılabilir.