Bu Blogda Ara

24 Haziran 2009 Çarşamba

BABY SHOWER PARTİSİ

Geçen hafta sonu cumartesi günü sevgili esranın ev sahipliği yaptığı arkadaşımız ilkerin yakında dünya gelecek kızı için düzenlenmiş baby shower partisine katıldım. Birbirinden nefis yiyecekler, güzel sohbetler ve kahkahalarla çok keyif aldığımız bir gün oldu. Esra arkadaşımıza ev sahipliğinden verdiği emeklerlerden dolayı bir kez daha burdan teşekkürler.
kimler mi vardı?
gonca
zerrin
esra
hande
ilker
pasta perileri

Katılan bütün arkadaşlarımızı tanıdığıma çok memnun oldum. O kadar uzun yoldan gelmeme deydi:)
ilkerciğim iyi ki gelmişim iyi ki sizi tanımışım...Canım bir avazda kurtulasın inşallah:)Ve elacım biz seni heyecanla bekliyoruz, sağlıkla ve rahat bir şekilde dünyaya gelmen için duacınız...

Bu güzel yiyecekleri hazırlayan bütün arkadaşların ellerine sağlık. Ben giderken bir önceki yazımda yazdığım haşhaşlı limonlu muffinleri hazırlamıştım.

6 yorum:

ipek dedi ki...

Gülaycım çok güzel bir parti olmuş. Ne güzel şeyler hazırlamışsınız.

reyyan dedi ki...

Gülay hanım çok güzel hazırlamışsınız.
SEVGİLERİMLER REYYAN...

craft kitty dedi ki...

Merhaba

Bugüne kadar gördüğüm en güzel ve leziz baby showerlardan biri...resimlerine bakmak bile çok heyecan veriyor, katılanların ne kadar güzel bir gün geçirdiğini tahmin edebiliyorum...

ellerinize sağlık

İlker Ergin dedi ki...

Gülay'cım o kadar uzun yollardan geldiğin için tekrar çok teşekkür ederim.İyiki geldin iyiki seni ve arkadaşını tanıdık.Her ne kadar şu hamilelik şekeri belasından dolayı muffinlerinden yiyemesemde,ellerine,kollarına,yüreğine sağlık...Çok öpüyorum canım...Sevgilerimle...

Butikpartim dedi ki...

Ne kadar güzel yiyecekler bunlar,herkes döktürmüş gerçekten,çok beğendim:)

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

Ay ne kadra iyi yapmışsınız.bende blogcu arkadaşlarımla bir araya gelmeyi onlarla tanışmayı çok isterim ama malesef buralar oralara çooooooook uzak.
sevgiler