Bu Blogda Ara

12 Haziran 2009 Cuma

SALATALIKLI SEMİZOTU SALATASI

Bizim evde sevilerek yenen bir salatadır. Oldukça pratik ve basit yapılışı vardır. Size bir fikir olur belkide..
malzemeler:
  • 1 bağ semizotu
  • 3-4 adet salatalık
  • 1 çorba kasesi kadar yoğurt
  • 1 diş dövülmüş sarmısak
  • 1 çorba kaşığı mayonez(arzuya bağlı,eklemezsenizde olur)
  • tuz, pulbiber, nane
  • zeytin yağ

yapılışı: Semizotunu güzelce yıkayıp iyice süzdürüp, yapraklarını kopardım. Salatalıkları alacalı soyup, boylamasına ikiye kesip dilimledim(ay şeklinde). Yoğurt kasesine mayonez, tuz ve dövülmüş sarmısağı alıp iyice karıştırdım. Bütün malzeleri servis tabağına alıp güzelce karıştırdım. Üzerini pul biberi ve nane ile süsledim. Zeytin yağını damla damla üzerinde gezdirdim.

afiyet olsun...

3 yorum:

PAPATYA PRENSES dedi ki...

ekşili ekşili ne güzel yenir mımm:)
ellerine sağlık canım..

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

ellerine sağlık semizotu benim favori yiyecegim her türlüsünü yerim severim .
sevgiler

lemanice dedi ki...

canım çekti şimdi soğuk soğuk.ellerine sağlık arkadaşım mutlu pazarlar.sen de gel bana