Bu Blogda Ara

14 Haziran 2009 Pazar

MEYVE SOSLU HALLEYLİ PASTA

Hepimizin sıcaktan bunaldığı bu günler de çok kolay ve kısa sürede hazırlanan bir tatlı yayınlamak istedim.
malzemeler:
  • 10'lu halley
  • 1 poşet krem şanti
  • 1 bardak süt
  • iri dövülmüş ceviz (isteğe bağlı)
  • muz, çilek (yada istediğiz bir meyve ben böğürtlen koydum)
  • hazır meyveli sos

yapılışı: krem şantiyi bir bardak süt ile kıvamına gelene kadar çırpıyoruz. halleyleri büyük parçalara bölüyoruz(bir halleyi 5-6 parçaya) kremşantinin içine ekliyoruz. meyvelerimizi dilimleyip ekliyoruz. cevizi de ekleyip güzelce karıştıyoruz. buzluğa dayanklı bir kaba streç flim ile kaplayıp döküyoruz. kaşığın tersi ile düzeltiyoruz. en az bir gece buzlukta bekletip meyve sosunu tarifine göre hazırlyıp servis ediyoruz.

afiyet olsun..

3 yorum:

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Bu sıcaklarda serin serin ne kadar güzel yenir:)

Ellerine sağlık canım..

aleyna dedi ki...

gülaycım bende yapmıştım ,fakat çikolata sosu kullandım.ellerine sağlık.sağlıkla kal canım.

Gökçe dedi ki...

Harika. Emeğine sağlık