Bu Blogda Ara

18 Ocak 2013 Cuma

Gün Menüsü

Bir arkadaş grubumuzla oniki yıldır tekrarlanan altın günümüz var.. Ara ara sizlerle menüleri tarifleri paylaşıyorum tabi fotoğraf makinasını almayı unutmazsam.. Nasıl olsa kızlar alıştılar herşeyi fotoğraflama sıkılmadan rahat rahat fotoğraf çekiyorum.. Şimdi düşünüyorum da bu kadar uzun yıllar her ay toplanmayı, güzel sofralar hazırlayıp, etrafında hoş sobetler etmeyi başarabilmek ne güzel dimi.. 
menümüz de neler mi vardı;
kardeşim tülay'ın hazırladığı kısır, pek lezzetliydi..
cevizli kereviz salatası,  portakal aroması lezzetine lezzet katmıştı...
hazır baklava yufkası ile kıymalı börek, ilk denememdi, özellikle sıcakken çıtır çıtır bir börek..
elde açma pırasalı arnavut böreği, günün yııldızıydı diyebilirim:)
mısır gevrekli nutellalı kurabiye,  nefisti demek yetersiz kalır sanırım:)
ağlayan pasta, yerken bizi güldüren pasta oldu:)
şubat ayında ebru'nun masasında görüşmek üzere:)

14 yorum:

HaticeMutfakta dedi ki...

ne kadar güzel bir masa olmuş . Hazırlayanların ellerine sağlık şefika..

sekermutfagimiz dedi ki...

Evet çok güzel bir masaydı, hemde herşey çok lezzetliydi.Ellerinize sağlık.Sevgiler

tatlı sefam dedi ki...

tablo gıbı elıne sağlık

BAL ANNE dedi ki...

slm masa düzenine bayıldım ve kare tabaklara .....12 yıl dile kolay ....
daha nice yıllara
sevgiler.....

Nil dedi ki...

tam da öğle vakti. bu fotoğraflara bakmak ağzımı sulandırdı.

Didem Özkan dedi ki...

Servis tabaklarına bayıldım.. Pembe pembe ne kadar hoş, ne kadar zarif..
Sofra da aynı şekilde herşey çok güzel görünüyor..
Sİzelere de afiyet olsun :)

Unknown dedi ki...

CANIM ELLERINE EMKLERINE SAGLIKI COK GÜZEL NEFIS TATLAR BIR ARADA :

Swotpisces dedi ki...

ıspanaklı böreğin tarifini istiyorum...

Adsız dedi ki...

çok güzel bir masa olmuş.Ellerinize sağlık. Pırasalı böreğin tarifi gelir mi acaba. İzmirden Nuray

yemekbiraşk dedi ki...

dolu dolu nefis bir menü olmuş ellerine sağlık sevgiler..

tv izle dedi ki...

acıktım

Aicha Dalgic dedi ki...

vallahh muthiis olmuslar bayildim ! gerçekten size 10/10 veriyorum

bende bloguma beklerim sizi

sibelyalcincom dedi ki...

ellerinize sağlık harika bir masa olmuş ağlayan pastaya niye bu ismi koymuşlar hiç anlamadım:) lezzetiyle insanı mutlu ediyor:) sevgiler

Adsız dedi ki...

Çok güzel tarifleriniz var sizi daha yeni keşfettim sanırım bırakmam artık...Bu arada masada bir şey dikkatimi çekti tabaklarınız porland porselneden orada çalışan biri olarak çok memnun oldum...