Bu Blogda Ara

21 Mart 2011 Pazartesi

Caillou ve Marsu Pilami Pastası

Kardeşimin göreve başladığı okulda görevli memur Gülşen hanım yakışıklı oğlu Efe için talep ettiği pastayı keyifle hazırladım. Efe'nin çok sevdiği çizgi flim kahramanlarının yer aldığı pastanın içeriği kakolu kek, çikolatalı krema, kavrulmuş fıstık, çikolata parçaları ve muzdan oluştu.. Yiğenim Zeynep'in şimdilerde çok sevdiği çizgi flim kahramanlarından caillou tanıyordum ama marsu pilami (uzun kuyruğu) bu pasta sayesinde tanıdım:) Anasınıfındaki çoçuklar ve öğretmen arkadaşları hem görünüm hemde lezzetini çok beğenmeleri beni mutlu etti..
Efe'nin burdan bir kez daha doğum gününü kutlayarak sevdikleri ile birlikte bir ömür boyu mutlu, sağlıklı, başarılarla dolu yaşlar diliyorum...

4 yorum:

Unknown dedi ki...

ben bu pastayı yerim vallahi

canimçektipişirdim dedi ki...

çok güzel olmus çocuk olsam da doğum günümü kutlasalar,böyle güzel pastalarla:)

ARZU - ENGÜZELTATLAR dedi ki...

Ellerine sağlık Gülaycım. Harika olmuş...

ebru dedi ki...

super bir ikili olmus, benim kizimda marsu hayrani, ancak cizgi filmini seyrettikten sonra fazlaca atlayip ziplamaya basliyor, hatta pastasina bende marsu figuru deneyecektim aktiflik seviyesi artinca iptal ettim. halen cok sevimli buluyorum marsuyu,
cocuklar icin sevdikleri seyleri yapmak ne paha bicilmez birsey,
elinize saglik.