Bu Blogda Ara

19 Ocak 2011 Çarşamba

Rus Salatası

Her öğün olsa çok severek yediğim bir lezzet.. Sizlerde mutlaka sıkça yapıyorsunuzdur. Herkezin kendine göre ölçüsü ve malzemeleri vardır. Buyrun birde benim yaptığım şekline göz atın:) Sanırım orjinal tarifte yumurta beyazıda var.. Ben eklemedim.. Siz isterseniz ekleyebilirsiniz..

malzemeler:

  • 3 adet patates
  • 2 adet havuç
  • 1 su bardağı bezelye (haşlanmış)
  • 6-7 kornişon salatalık turşusu
  • 1 çay bardağı kaşar peyniri(küçük küpler halinde doğranmış)
  • 1 çay bardağı salam (küçük küpler halinde doğranmış)
  • 1 su bardağı mayonez

yapılışı: Havuç, patatesi yıkayıp soyun. Küçük küpler halinde doğrayın. Ayrı tencerelerde tuz ekleyip haşlayın. Kornişon turşuyu dilimleyin. Tüm malzemeleri bir kasede karıştırın. Servis tabağına alıp dilediğiniz gibi süsleyin..

9 yorum:

lezzet sarayı dedi ki...

Gülay'cım enfes görünüyor.ellerine sağlık.her öğün olsa ben de yerim

karamel mutfak dedi ki...

ellerine saglik canim her ogun bende yerim ama fazla kilolarim bana artik DUR diye isyan ediyorlar.

kalpkurabiye dedi ki...

ellerine sağlık Gülaycığım,
küçüklükten beri pek severim bende..

anneanneninemekleri dedi ki...

Nefis görünüyor,eline sağlık.

Tümay Öztürk dedi ki...

Walla bende bayılırım Gülaycım. ELlerine sağlık ben o tabağı aldım:)

Özgen dedi ki...

Ellerine sağlık bayılırım Rus salatasına ama hiç kaşar eklememiştim sevgiler...

Unknown dedi ki...

Gülaycigim ellerine saglik benimde sevdigim bir salata afiyetler olsun hayirli huzur dolu aksam diliyorum öptüm

KURABİYECİCİ dedi ki...

kahvaltıda bile yiyebilirim ama kaşarlı hiç denememiştim ilk fırsatta deneyeceğim ellerinize sağlık

Adsız dedi ki...

Gölay'cım bunun adı İtalyan salatası. Rus salatası diye bir şey de yok zaten. Amerikan salatasını Rus yapmışlar