Bu Blogda Ara

17 Ocak 2011 Pazartesi

Özel Tasarım Nişan Kurabiyesi

Aylar önce Songül hanım beni telefonla arayıp, o zaman erkek arkadaşı şimdi nişanlısı olan Murat beyle birlikte nişan kurabiyelerini çizdiklerini ve ne kadarı yapılabilir bilmiyorum demişti.. Mail ile çizdikleri resmi gönderdiğinde çok heyecanlamıştım.. Çünkü daha önce yapmadığım ve kalıpları olmayan bir modeldi. Kırmızı kalp şeklinde bir kurabiye sağ üst köşede yüzükler, sol üst köşede öpüşen bir çift ve özellikle kızın bir ayağı arkaya doğru havaya kalkmış ayrıntıyı istemişti.. 15 aralıkta yapılan nişan törenleri için hazırladığım bu kurabiyeler çok el oyalacı olsa da keyifle hazırladım.. Teslim almaya geldiğinde kurabiyeleri ilk gördüğünde beğeni ifadesi ve sözleri beni çok mutlu etti.. Sanırım bu anı yaşayabilmek için daha uzun zaman kurabiye süsleyeceğim:)
Bu üstteki fotoğraf denemek için yaptığımda çekmiştim. Hazırladığım kurabiyelerin fotoğraflarını bilgisayara aktarmadan makinadayken yanlışlıkla silindi:( Benim çok sevdiğim bir çalışma olduğu için bu fotoğraflada olsa sizinle paylaşmak istedim..
Songül hanım ve Murat beyi burdan bir kez daha kutlayarak ömür boyu mutluluklar diliyorum...

10 yorum:

Özgen dedi ki...

Merhaba Gülay kurabiyelerin gerçekten çok hoş olmuş ellerine sağlık.Hamurunun tarifini verirsen sevinirim sevgier...

Unknown dedi ki...

cok hos olmus

Limonlu Kek dedi ki...

Gülaycığım bundan sonra tüm özel tasarımlı kurabiyeler senin ellerinden öper :) Hakikatten harika olmuş, süper...

aslı dedi ki...

Ay çok tatlıııı

Tarifkolik / Öznur dedi ki...

Harika görünüyor canım ellerine sağlık Sevgilerimle..

Adsız dedi ki...

Merhaba Gülay Hanım, kurabiyelere ben, Murat ve nişanımıza katılan tüm davetliler bayıldı, o kadar güzel olmuşlardıki ben yemeye kıyamadım hatıra olsun diye 3 tanesini saklıyorum,tekrar tekrar teşekkürler, ellerinize, yüreğinize ve emeğinize sağlık... Songül Coşkun

Adsız dedi ki...

Gülay hanım gerçekten mükemmeldi kurabiyeler tüm davetliler bayıldı bikaçtanesini saklamak zorunda kaldık... emeğinize ve elineze sağlık :))
Murat Özkazanç

gülay mutfakta dedi ki...

songül hanım ve murat bey, ben size teşekkür ederim.. böyle güzel bir çalışmayı bana fırsat verdiğiniz için...

birlikte kurabiye tadında bir hayat diliyorum size...

sevgilerimle...

raybanoutlet001 dedi ki...

new york giants jerseys
carolina panthers jersey
nike huarache
houston texans jerseys
chiefs jersey
ugg outlet
discount oakley sunglasses
true religion outlet store
coach outlet online
fitflops sale clearance

raybanoutlet001 dedi ki...

zzzzz2018.4.14lacoste polo
michael kors outlet
oakley sunglasses wholesale
ferragamo outlet
christian louboutin shoes
los angeles lakers
nike air max 90
oakley sunglasses
cardinals jersey
kate spade outlet