Bu Blogda Ara

30 Eylül 2010 Perşembe

Ganajlı Pasta

Geçen aylarda Beyza ve Batur'un doğum günü kutlamaları için istediği pastalar sayesinde tanıdım Nursel Hanımı... Teşekkür mailinde bundan sonra canımız her pasta istediğinde sizin kapınızı çalacağız demişti ve geçen hafta beni arayarak pasta istedi.. Üst süslemesini size bırakıyorum, şeker hamuru olmasa da olur demesi beni ayrı bir heyacanlandırdı.. Pastanın pandispanyasını burdaki gibi ölçülerini azaltıp 22 cm'lik kalıpta, kremasını burdaki gibi yaptım... Ayrıca ara katlarında bol çikolata ve fıstıktan oluştu.. Üst kaplaması için ganaj hazırlayıp kapladım.. Şeker hamurundan çiçekler yapıp süsledim...

17 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım ellerine sağlık harika olmuş
sevgiler...

Bayram Kombesi dedi ki...

cOK GUZEL GORUNUYOR, BENDE ISTIYORUM 1 DILIM

Sütüme Sarelleme Karışma!!! dedi ki...

tatlı yeme havaları zaten geldi, ama yapılmaz ki bu:) ellerine sağlık, üzerinde çalışmam gerek konuların listesi uzuyor:)

Nehir Butik Pasta dedi ki...

Gülay ellerine sağlık
pasta harika olmuş bayıldım
sevgiler

YeMeK vAkTi dedi ki...

BU BUU NEDİR BUUU...

TAM AĞZIMA LAYIK ELLERİNE SAĞLIK GÜLAYIM

fuat gencal dedi ki...

Gülay hanım, çok leziz ve iştah açıcı görünüyor. Ellerinize sağlık.

Saygılar.

kalpkurabiye dedi ki...

canımm ne güzel bir pasta ellerine emeklerine sağlıkk:))

otomatikkepce dedi ki...

Çok şık olmuş elinize sağlık
Hülya

Sevil Şahin dedi ki...

inanılmaz seviyorum böyle pastaları..
ellerine sağlık canım
bol siparişler

Gülcan dedi ki...

GECENİN BU VAKTİNDE YAPILIRMI BU BANA İŞTEN GELMİŞİM YORGUNUM KARNIM AÇ. ABLA BENİM İÇİNDE KÜÇÜK BİR PSTA YAPARMISIN .BAYILDIM .

Rozerin'in Annesi dedi ki...

Ellerine saglik canim...harika olmus...
sevgiler..

Betül KAVAL dedi ki...

gülaycım yine çok nefis bir pazta olmuş ellerine sğlık canım.

sevgiler

evatolyesi dedi ki...

Harika olmuş olsada yesek:)
Sevgiler

reyhandan dedi ki...

Gerçekten muhteşem görünüyo maaşallah size.banada beklerim inş.SELAMETLE...

pelince dedi ki...

Gülay ben bu tip pastalara bayılıyorum,çünkü sadeceşeker hamuru kaplı pastaları hiç sevmiyorum.. Nefis olmuş,ellerine sağlık..

narcicegirengi dedi ki...

Harika gorunuyor, cok sirin olmus cicekleri:) Ellerinize saglik.
Sevgiler:)

Unknown dedi ki...

20181105 orf
scarpe mbt
coach outlet online
polo ralph lauren
coach outlet
cheap football shirts
supreme clothing
air jordan 4
columbia sportswear
red bottom shoes
true religion jeans