Bu Blogda Ara

12 Eylül 2010 Pazar

Kotanyi Baharatları Yemek Yarışması

Öncelikle herkezin geçmiş bayramını kutluyorum...
Ramazan ayı içerisinde Kotanyi Baharatlarının düzenlemiş olduğu yemek yarışması vardı hatırlarsanız.. Yarışmaya katılan 20 blogger arkadaşımızla yemeklerimizi hazırlayıp sizlere sunduk... Yarışmada ilk üçe giremedim ama bana oyları ile destek veren herkeze çok teşekkür etmek istiyorum...
Kotanyi Baharatların yetkileri yarışmaya katılan tüm arkadaşları Caddebostan Sahan'da iftar yemeğinde buluşturdu.. Yemeğinde sonunda ilk üçe giren Handan, Sevil ve Mehtap ardaşlarımız hediyelerini aldılar.. Burdan onları bir kez daha kutluyorum...

Bu güzel iftar daveti için Kotanyi Bahratların yetkililerine ve Mert beye çok teşekkür ediyorum...

2 yorum:

Tümay Öztürk dedi ki...

Gülaycım gerçekten güzel bir akşamdı. Seni tekrar görmek de çok güzeldi. Geçmiş bayramın kutlu olsun canım. Çok öpüyorum:)

Unknown dedi ki...

Güzel bir katılım yaşamışsınız.Ne mutlu sizlere .Böyle güzel paylaşımların dereceler ile devam etmesini dilerim Gülay cığım.