Bu Blogda Ara

2 Eylül 2010 Perşembe

Çorbalı Tavuk

Lezzetli ve kolay bir tarif, ayrıca tek başına da yetecek kadar doyurucu...

malzemeler:

  • 3 adet kabak
  • 2 adet havuç
  • 1 adet tavuk göğsü
  • 1/2 demet dereotu
  • 1 paket kremalı mantar çorbası
  • 1 su bardağı kaşar peyniri

yapılışı: Kabak ve havuçu rendeleyin. (kabak rendesinin suyunu biraz sıkın). Dereotunu doğrayıp ekleyin. Tavuk göğsünü ( kemiğinden ayrılmış) küp küp doğrayıp ekleyin. Üzerlerine kremalı mantar çorbasını (toz halinde) ekleyip harmanlayın. Yağlanmış borcama karışımı boşaltın. 180 derece fırında üzeri kızarana kadar pişirin. Kaşar peynirini (rendelenmiş) üzerine serpip 5 dakika daha pişirin.

afiyet olsun...

19 yorum:

Saglıklımutfak dedi ki...

değişik ve güzel eline sağlık canım:)

Atike Momini Ziya dedi ki...

gülaycığım, tarifi okuyunca tam bana göre olmuş dedim :)
ellerine,fikrine sağlık. değişik ama eminim enfes lezzetli bir yemek.en kısa zamanda deneyeceği ia..
sevgiler canım...

Adsız dedi ki...

Elinize sağlık harika görünüyor. Tavuğu haşlayarak mı koydunuz. Sevgilerle.

Limonlu Kek dedi ki...

Aa çok basitmiş, çok da güzeldir eminim, canım istedi offf :)

Unknown dedi ki...

Gülaycığım çok sık yaptığım bir lezzettir hatta ben kabakta rendele
rim ellerine sağlık harika görünü
yor.

gülay mutfakta dedi ki...

değerli arkadaşım,
tavuğu haşlamadım. çok güzel pişti.ayrıca içinde kimse çorba olduğunu anlamıyor. yorumları krema olarak oluyor.
sevgilerimle...

fuat gencal dedi ki...

Farklı ve güzel bir tarif. Ellerinize sağlık. Çok leziz görünüyor.

Saygılar.

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Gülaycığım ellerine sağlık daha önce de bir yerde okumuştum ama emin olamamıştım senden duyunca denemek lazım çok öpüyorum sevgiler...

ZUHAL dedi ki...

Eminim çok lezzetlidirGülaycım.Ellerine sağlık.

ZUHAL dedi ki...

Eminim çok lezzetlidirGülaycım.Ellerine sağlık.

ZUHAL dedi ki...

Eminim çok lezzetlidirGülaycım.Ellerine sağlık.

Güloanne mutfakta dedi ki...

ellerinize sağlık bende bu yemeği yaparım ama ilaveten bir kutu kremada ekliyorum gerçektençok lezzetli oluyor sevgilerimle

Unknown dedi ki...

tadının çok güzel olduguna eminim ellerine saglık.

sevgi dedi ki...

Değişik bir tarif ellerinize sağlık.

narcicegirengi dedi ki...

Ellerinize saglik. Cok degisik ve hos bir tarif.Sevgiler

şebnem dedi ki...

çorbayı toz halinde ekliyoruz ama hiç salçalı su yada tozu sıvılaştıracak birşey koymuyoruz, hepsi kuru kuru nasıl pişiyor, hemde yanmadan

gülay mutfakta dedi ki...

şebnem canım, sebzeler pişerken su salıyor özellikle de kabak.. yemek yanmadan çok güzel pişiyor...
sevgiler...

Adsız dedi ki...

Teşekkür ederim ÇORBALI TAVUK güzel oludu çok sıkışık bir durumda çabuk ve lezziz bir yemek benim sebzelerim pek su salmadı sadece 5 yemek kaşığı kadar sıcak su ilave ettim 21/11/2011

EflHatun dedi ki...

ellerinize sağlık, çok güzel ve pratik görünüyor.. tam çalışan bayanlara göre bence :) denemeliyim :)