Bu Blogda Ara

27 Ağustos 2010 Cuma

Babagannuş Salatası

Salatalar katagorisine bakıyorum da ne kadar çok patlıcan salatası tarifim var.. Yoğurtlusundan, etimeklisine... Tahinlisinden, közlenmiş patlıcan salatasına... Şimdi bunlara bir yenisi daha:)
malzemeler:
  • 3 adet bostan patlıcan
  • 3 adet dolmalık kırmızı biber
  • sarmısak
  • limon
  • zeytinyağı
  • balzamik sirke(isteğe bağlı)
  • tuz-karabiber
yapılışı: Patlıcan ve biberleri güzelce közleyin. (ben bu işlemi ocağın üzerinde yaptım.) Közlerken patlıcanları delmeyi unutmayın;) Sebzeler közlendikten sonra kabuklarını soyun ve biberlerin içleri temizledikten sonra büyük küpler halinde doğrayın. Bir karıştırma kabına alın, üzerine iyice ezilmiş sarmısağı, zeytin yağını ve limon suyunu ilave edip karıştırın. Servis tabağına alıp maydanoz ve ceviz ile süsleyin. Ilık yada soğuk servis yapın..

afiyet olsun...

7 yorum:

http://www.lezzetibol.com dedi ki...

Hmmmm nefis görünüoyr canım.
Bu salatayı çok sık yaparım. Özellikle misafirlerime
Ellerine sağlık canım
Sevgiler

ozlemhan dedi ki...

Bende bayılırım patlıcanlı her tarife.Ellerine sağlık.

Fatma dedi ki...

Ellerinize saglik Gulay hanim patlicanli her seyi cok severim salatanizda nefiss gorunuyor hayirli cumalar

Saglıklımutfak dedi ki...

Geçen gün bir yerde daha yazmıştım hatırlamadım . Bizde bu salataya BIKBIKİYYE derler:) Ve ben bayılırım. Eline sağlık canım

Sevil Şahin dedi ki...

gülayım inanılmaz severim patlıcanı hele bu na bayılırım ayıloamam :))
canım benim ellerine sağlık
aa bu arda sana gelicektik biz demi
ne zaman hazırlıcxan bize davet masası :))

raybanoutlet001 dedi ki...

boston celtics jersey
los angeles lakers jerseys
longchamp handbags
soccer shoes
air jordan uk
nike huarache
nike roshe run
seahawks jersey
oakley sunglasses
adidas yeezy

Unknown dedi ki...

20181105 orf
scarpe mbt
coach outlet online
polo ralph lauren
coach outlet
cheap football shirts
supreme clothing
air jordan 4
columbia sportswear
red bottom shoes
true religion jeans