Bu Blogda Ara

9 Ağustos 2010 Pazartesi

Nişan Kurabiyesi

Hani bazen birine çok kanınız kaynar ya, işte öyle bir çalışmaydı benim için bu kurabiyeler.. Telefonda konuşmaya başladığımız dakikadan itibaren sürekli gülerek tamamladım bu nişan kurabiyelerini... Semiha çok sevimli, sempatik ve bir o kadar da heyecanlı idi.. Kurabiyelerin tüm detaylarını benim de fikirlerimi alarak kendisi belirledi. Burdan bir kez daha Semiha&Erman çiftini kutlayarak, mutluluğunuz her daim olsun, bir ömür boyu sürsün inşallah demek istiyorum....

15 yorum:

fuat gencal dedi ki...

Hayırlı haftalar. Çok şık ve leziz görünüyor. Ellerinize, emeğinize sağlık.

Saygılar.

Ordanburdanhayattan dedi ki...

yine süperler, ellerine sağlık

Sevil Şahin dedi ki...

gülayım ellerine sağlık canım yine nefis ve görünümü süper olan kurabiyeler....
çiftlere inş düğün kurabiyeside hazırlarsın canım
çiftte mutluluklar dilerim
sevgilerimle

YeMeK vAkTi dedi ki...

Gülaycım ellerine sağlık harikalar yaratmışsın yine:)

Müge Serçek Bİroğlu dedi ki...

Gülay, bunlar çok sevimli gözüküyorlar. Tebrikler... Bir de birşey soracaktım sana, sen ne mezunuydum. Tasarımla ilgilenen fakat farklı bir bölümden mezun olmuş kişilerle ilgili bir haber çalışması yapıyorum da, eğer sen de öyleysen seni de katmak isterim haberime... Cevap bekliyorum.

çeşnici Handan dedi ki...

Gülaycığım, kurabiyeler harika olmuş ellerine sağlık canım. Hayırlı Ramazanlar.

Benhurum dedi ki...

Gülaycım ne kadarda zarif ve leziz görünüyor ellerine sağlık tatlım. Cici çiftler için de Allah tamamına erdirsin dileklerimi iletmek istiyor, seni kocaman öpüyorum;)

Gülcan dedi ki...

hayırlı ramazanlar çok şık olmuş.ellerinize sağlık.

pelince dedi ki...

Canım kurabiyeler nasılda güzel,ellerine sağlık..

Sevgiler..

Krema Tadında dedi ki...

çok güzeller ellerinize sağlık

TARİF BAHÇESİ dedi ki...

Merhaba Gülaycığım, Ramazan ayın hayırlı olsun. Kurabiyeler çok hoş duruyor, insan yemeğe kıyamaz.

gökyüzününelleri.blogspot.com dedi ki...

ellerine sağlık çok güzel olmuşlar hayırlı ramazanlar

Atike Momini Ziya dedi ki...

selamlar....
bloğuna nette tesadüfen tarif ararken rastladım. uzun zamandan beri haberdar olamamışım bu güzelliklerden. ellerine emeğine sağlık.neyse telafi için ve güzelliklerden daim haberdar olabilmek için haman izlemeye alıyorum canm...
güzelliklerde güzelliklerle görüşmek dileği ile...
sevgilerle,hayırlı ramazanlar....

Adsız dedi ki...

merhaba çok güzel görünüyorlar bnimde bir kaç ay sonra nişanım olucak bende bu hoş kurabiyelerden istiyorum size nasıl ulaşabilirim.

gülay mutfakta dedi ki...

merhaba,
öncelikle çok teşekkür ederim, kurabiyeleri beğendiğiniz için...
gulaykaykas@hotmail.com e-mail adresinden veya 0 536 548 64 03 nolu telefondan ulaşabilirsiniz

sevgiler..