Bu Blogda Ara

4 Ağustos 2010 Çarşamba

ALGİDA FABRİKA GEZİSİ

''Dondurmanın büyülü dünyasına yolculuk etmek ister misiniz? Buram buram vanilya, meyve ve kornet kokuları, çikolata dolu kazanlar, fındık-fıstık havuzları...''
diyen bir davete kim HAYIR diyebilir ki?
Ben de hayır diyemedim ve Algida'dan gelen fabrika gezisi davetine katıldım.
24 temmuz cumartesi günü sabah erken saatinde iki ayrı noktalarda blogger arkadaşlarımızla buluşarak iki otobüsle ALGİDA Fabrikası Çorlu'ya doğru hareket ettik.. Her ayrıntı düşünülmüş, daha otobüste başladı ikramları...
Fabrikaya vardığımızda çayımız kahvemiz ve atıştırmalık lezzetler bizleri bekliyordu...
Daha sonra ilk olarak Carte d'Or ve fabrika hakkında bilgilendirme ile ilgili minik bir sunum yapıldı.
Üretim yeri tahminimden de fazla hijyendi. Aksesuarlar çıkarıldı, özel kıyafetler giyildi, galoşlar, şapkalar takıldı. Eller tekrar tekrar steril edildi. Son aşamada ayaklarımızda galoş olmasına rağmen özel bir makinayla tekrar steril edildi ve içeri girdik.
Çilek, vanilya ve fıstık diye üç guruba ayrılarak, bizler için bantlarla bölünmüş kısımları gezmeye hazırız artık..
Tonlarca dondurmanın ahenkle ambalajlanmasını hayranlıkla tanık olduk... Maraşusulu dondurma ikram ettiler tadı bir harikaydı..
Algida 1990 yılında açılmış. Kurulduğu yıl 10 milyon litre üretim kapasitesine sahip olan Çorlu fabrikası, bugün yılda 200 milyon litre kapasitesi, hijyen ve kalite standarlarına ve sahip olduğu pek çok ödülle avrupanın 2. dünyanın ise 6. büyük fabrikası konumunda..
Algida bugün 80 ürünüyle Türkiye'nin en zengin dondurma portföyüne sahip..
Fabrika hijyenik üretim koşulları, yüksek standardına sahip, tüm dünyadaki gıda fabrikalarından biri ve avrupanın en modern dondurma fabrikası olma özelliğini elinde tutuyor..
Daha sonra yeni çıkan frambuazlı dondurmalı pastanın tadına baktık.. Ve çilek grubu olarak fotoğraf çekildik.
Fabrikanın bahçesinde bizler için hazırlanış nefis lezzetlerle ile piknik yaptık.
En son olarakta toplu olarak fotoğraf çekildik ve geldiğimiz otobüslere binerek istanbul'a döndük..

Bizlere böylesine keyifli bir gezi düzenledikleri için Algida'ya ve Aylin hanıma teşekkür ederim..

7 yorum:

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Gülaycığım kendini özletiyorsun gezi çok güzelmiş bloglarda okuyorum keyfiniz daim olsun sevgiler...

hanife dedi ki...

Ablacım kıskanmaya başlıyorum artık İzmirde böyle etkinlikler yok,afiyet şifa olsun yedikleriniz çok hoş bir gün geçirmişiniz

boncuk mutfakta dedi ki...

Geçen sene bende davetliydim.herşey düşünülmüş,süperdi.Çok keyifli vakit geçirmiştik.
Sevgiler canım.

Sevil Şahin dedi ki...

gecen sene gittiğimde hayran kalmıştım gerçekten süper bir fabrika

Ordanburdanhayattan dedi ki...

Gülaycım en çok çocuklara yaradı o gün, doya doya yediler. keyifli bir gün yaşattı bize Algida.

Damak Tadı dedi ki...

Çok güzel bir gündü Gülay'cığım..İyi ki gitmişiz..))Öpüyorum kocaman..Sevgiler..

mndlna dedi ki...

Biz Ankaralı'ları -kıskandırmak mı amacınız ??? :))