Bu Blogda Ara

10 Haziran 2009 Çarşamba

KÖZLENMİŞ PATLICAN SALATASI

Bu salatayı barbekü partisine giderken götürmüştüm.. Umarım beğenmişlerdir.. Ben bu ölçülerin iki katını yaptım. Siz kişi sayınıza göre ayarlaya bilirsiniz.

malzemler:
  • 4 adet patlıcan
  • 2 adet kırmızı biber
  • 2 adet sivri biber
  • 1 adet domates
  • 1 adet soğan
  • 1 diş sarmısak
  • 1/3 demet maydanoz
  • sıvı yağ, sirke, limon,tuz

yapılışı: Patlıcanları, kırmızı biberi ve sivri biberi ocağın üzerinde közledim, soğuduktan sonra kabuklarını iyice temizledim. Patlıcanları bir tabağa alıp üzerine limon suyunu gezdirdim. (kararmasını önlemek için) Her üçünüde minik küp şeklinde doğradım. Soğanı da minik küp şeklinde doğrayıp tuzla ovaladım. Domatesin kabuklarını soyup içindeki çekirdekleri ayırıp onu da minik küp şeklinde doğradım. Maydonuzu da doğrayıp ilave ettim. Sarmısağı dövüp sıvı yağ ve sirkeyle sos hazırladım. Sosu da ilave edip güzelce karıştırdım..

afiyet olsun...

6 yorum:

hanife dedi ki...

kim beğenmizki közlenmiş patlıcan salatasını eline sağlık

aleyna dedi ki...

canımtam benlik.yani diyetlik.şöyle az biraz alıvereuim .zaten çok yapmışsın.sevgiler

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Çok severim köz patlıcanın her halini.
Ellerine sağlık canım, enfes görünüyor..

pasta caddesi dedi ki...

offf bayyyılırım ben buna, ellerinize sağlık.

sevgiler,

tolunay

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım ziyaretin için tşkrlr ...
Ellerine sağlık nefis bir salata hımm bayılırım patlıcana:)
Bonibonlu kurabiyeleri sormuşun...
Hayır canım erimiyorlar :)

Eylül dedi ki...

sırf bunun için bile gelmeyi çoook isterdim:))) bayılırım patlıcan salatasına ellerine sağlık...
sevgiler