Bu Blogda Ara

31 Mayıs 2009 Pazar

GÜN MASASI 1

hoş geldin 'ada' bebek:)
07 mayısta canım arkadaşım havva ve yılmaz'ın kızları dünyaya geldi. Minicik ada'mıza anne ve babasıyla geçireceği sağlıklı uzuun bir ömür diliyorum.Hep birlikte güle güle büyüsün inşallah..:)
Havva benim ayda bir gün toplantısı yaptığımız arkadaşlarımdan. Bu ayki toplantımız için havva'nın evine misafir olduk.. Bu masada ordan bir kare..
Bu arkadaş grubumuzla tanışma hikayemiz biraz ilginç.. Her gün işe gitmek için bindiğimiz 33m otobüsünde tanıştık.10 yıla yakın bir arkadaşlığımız var. Nice uzun seneler sürer inşallah.. Bize siz nasıl tanıştınız diye sorduklarında otobüste diye cevap verdiğimiz de şaşkın bi ifade ile karşılaşıyoruz. Her sabah durakta aynı yüzler ile karşılaşıyoruz. İlk önce bi günaydın bizi buralara getirdi.. Biz gün toplantımızı herkez çalıştığı için imece usulü yapıyoruz. Her kez bişey yapıp getiryor sonra da afiyetle yiyoruz. Bu ayki gün toplantımızda düğün ve tatil sezonu açıldığından epey firelerimiz var...

Aslında blog aleminde olmam da bu gün toplantıları.. Arkadaşlarıma değişik bir şeyler yapmak istemem burda olmama sebeb... internette yeni tarifler deşiğik sunumlar arayışım beni blog dünyası ile tanıştırdı..

Fotoğrafta gördüğünüz minikler ise nihal'in oğlu berkay ve zuhal'in kızı şevval.. Burdan onlarada sevgilerimi gönderiyorum..

Bu gün tarif yok.. Bir dahaki yazımda giderken götürdüğüm etimekli patlıcan salatasınını tarifini yazacağım..

menüde neler mi vardı:
patatesli börek yaseminden.. (tadı muhteşemdi kaç tane yedim sayamadım..)
etimekli patlıcan salatası benden.
sebzeli mantar salatası aytenden.
piknik bisküvili pasta nihalden..
çilekli köpük pasta tülaydan.. (kardeşim olur kendileri onun adına ben yaptım:))

Bunlar da ada bebeğin bize hediyeleri:)

8 yorum:

Adsız dedi ki...

Gülaycığım, seni tebrik ediyorum, çok sade ve çok anlaşılır bir şekilde, özetle mişsin. Bizde 33M grubu olarak, seni tanıdığımıza çok memnunuz :) Börek için afiyet bal şeker olsun, diğer arkadaşlarımın getirdikleride çok güzeldi. Nihalciğimin, tatlısının hepsini bitiremedim, o kadar çok yedim ki ama aklım hala bitiremediğim pasta dilimde :) Salat tarifini senden biraz aldım ama devamını merakla bekliyorum. Seni çok öptüm, sevgilerimle :) Yasemin

Adsız dedi ki...

Sevgili Gülay Uzun zamandır yemek bloglarını takip eden biri olarak kendi arkadaşımın yemek bloğunu ziyaret etmek beni çok mutlu etti.
Ben biraz iyi olsaydım da daha süslü bir masa hazırlasaydık keşke... İnşaallah bir dahaki sefere...Havva

İlker Ergin dedi ki...

Masa şahane,böyle bir masanın başında,nasıl olmak isterdim şimdi,inanamazsın...Ellerinize sağlık.kocaman sevgiler...

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım masadakile nefisgözüküyor...
Bebişinizede rabbim uzun sağlıklı bir ömür nasip etsin annesiyle babasıyla:)

made in funda dedi ki...

harika bir masa gerçekten.afiyetler olsun size canım..

aleyna dedi ki...

selamlar.aranıza yeni katıldım.ziyaretiniz sevindirir beni.desteğinizi beklerim.teş.ayrıca sayfanız çok çok güzel

HUYSUZBALIK dedi ki...

Gülaycım ne güzel bir tanışma hikayesi. :) Sıcakkanlı olmak ve sosyal olmak diyeben buna derim işte. Sevgiler...

tafheemulquran/Almadina quran academy dedi ki...

we provide online quran academy" href=":tqapk.com online quran classes worldwide so online quran recitation usa"//tqapk.com/contact/">contact a> me interested person 00923445272772 www.tqapk.com