Bu Blogda Ara

24 Mayıs 2009 Pazar

YEMEK BLOGLARI BAHAR PİKNİĞİ



Bu gün sanal dostluklarımızı gerçek hayata dönüştürmek için özlem gönül ve handenin düzenlemiş oldukları pikniğe katıldım. Sabah erken saatte yollara düştüm. bir heyecan bir heyecan.. kimler gelecek neler getirecekler..

Kimler mi gelmiş?

özlem
gönül
sevil

nesrin
zuhal
betül

eyül
kısmet
yağmur

neler mi getirmişler?















Ve daha fotoğrafını çekemediğim birbirinden nefis yiyecekler.. Herkeze ayrı ayrı teşekkürler güzel bir gün yaşadım çok eğlendim.En yakın zamanda tekrar görüşmek dilekleri ile ayrıldık...

16 yorum:

Adsız dedi ki...

sizin adiniza cok sevindim sanal dostluktan gercek dostluga adim atmisiniz
orada olmayi isterdim:))

www.yenitadlar.blogcu.com

Disalce dedi ki...

canım harika bir gün geçirmişsin...

darısı başımıza...

öpüyorum seni..

Hatice dedi ki...

merhaba Gülay, güzel bir gün geçirmişsiniz, mamalar harika, yapanların ellerine sağlık...
çilekli dondurma da nefis görünüyor, disalda gördüğümden beri aklımda, ilk fırsatta ben de deneyeyim...
sevgiler...

Sevil Şahin dedi ki...

gülaycım senlede harika vakit gecirdim çok tşk ederim tekrar yeniden ve en kısa zamanda başka bir organizasyonda görüşmek ümidiyle :))
sevgiler

Mutfakname-Zuhal dedi ki...

gulaycıgımm kız lınklerıyanlış vermışsın benım blogum mutfakname zuhal olcak hayatım.. sızelrı tanıdıgıma cok memnun oldum tekrar goruşmek dılegıyle.. sevgiler

nur dedi ki...

bloğun hayırlı olsun canım...
hepsi çok güzel gözüküyor ellerine sağlık...

Tarif Bahçesi dedi ki...

Merhaba Gülaycığım, seninle tanıştığıma çok sevindim. Çok güzel bir gün geçirdik. Arkadaşların hepsi çok harika insanlar, tabi mamalarda harika idi. Kendine iyi bak canım... Sevgiler Nesrin

birsence dedi ki...

belliki piknik çok güzel geçmiş..inşallah bir dahakine bende gelirim...

enes dedi ki...

Merhaba, blog unuzu çok beğendim ve "bu siteye katıl" butonundan takipçi oldum. Sizi de kendi blog umda takipçi olmaya beklerim :)

zeynep'in atölyesi dedi ki...

merhabalar ellerinize sağlık yaptıklarınız çok güzel bende sizi bloguma beklerim.
zeynepatolyesi.blogspo.com
hemşeri sayılırız bende edirneliyim :)

Adsız dedi ki...

Bloğunuz çok renkli.Resimler çok güzel çekilmiş.Tarifleri tek tek yapıp size yazacağız.

www.zeytinyagibutigi.com

Unknown dedi ki...

siteniz güzel başarılar dillerim...
http://ziyafetteyim.blogspot.com/

yesilmutfaktanlezzetler.blogspot.com dedi ki...

Harika bir blog cok begendim, ellerinize saglik....Sizi izlemeye aldim ben de bloguma beklerim...Sevgilerimle.....

'MadameModista' dedi ki...

her bayanın ugraması gereken bir blog :) bayıldımm..
beniimde bir blogum var, sizi beklerim ,gelırsenız sevınırm :)
http://benlimoda.blogspot.com/

Vanillapunch dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

Neler neler yapmışsınız öyle. Gece gece blog gezmenin tek kötü yanı hemen buzdolabına koşmak. Herşey nefis görünüyor. Hepinizin ellerine sağlık. Ben de sizi siteme beklerim.

www.gulceunsal.com